Jump to content
Annons

Snälla


Nexustwins

Recommended Posts

Ett flertal gånger har jag velat lyssna på låtar här från forumet, som ni alla vet är det ett jäkla kludd med att spara ner filen. Så jag steamar låtarna istället, om filerna är för högt kodade flyter det på mindre bra. 192 kbps borde väll räcka här på forumet?

En 0,25 mib/s lina borde räcka. Normal bitrate = Fler recensioner!

Redigerat av Nexustwins
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)

Förtydligande. Numera står det inte när man högerklickar på länken att det ÄR en mp3-fil man ska spara. Efter att man valt "Spara mål som" alltså. Det står nåt om HTML index eller nåt skit. Det suddar man ut genom Backstegstangenten och skriver i vad man vill kalla filen. T.ex. Pazo - "Beatrice.mp3". Då sparas den i mp3. Klicka sedan Spara...

😠

Link to comment
Dela på andra sajter

*Pling* Dagens I-landsproblem! 😛

Ändå lite småirriterande. Jag måste stänga av virusskyddet varje gång jag vill ladda ner en låt...och streama går inte alls... 😠

Då är det ju virusskyddet som är problemet, right? 😉 Jaja, jag var bara tvungen att skriva det innan någon annan gjorde. Någon kred skall man ju ha för att man är uppe i ottan.

Link to comment
Dela på andra sajter

*Pling* Dagens I-landsproblem! 😄

Ändå lite småirriterande. Jag måste stänga av virusskyddet varje gång jag vill ladda ner en låt...och streama går inte alls... 😏

Då är det ju virusskyddet som är problemet, right? 😠 Jaja, jag var bara tvungen att skriva det innan någon annan gjorde. Någon kred skall man ju ha för att man är uppe i ottan.

Hade jag också kommit fram till, om inte en RIKTIGT stor del av forumets deltagare haft samma problem. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...