Jump to content
Annons

LĂ„ta som en kvinna?


Anarchos

Recommended Posts

Ni vet att det finns mÀn/killar som kan lÄta exakt som kvinnor/tjejer va? Jag undrar föds de som kan det hÀr med det eller kan vem som helst lÀra sig det?

Skulle va skitgrymt om man kunde lĂ„ta sĂ„ iaf. đŸ˜Č

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

har inte auratone ngn "gammal" plugg som heter ngt i stil med vocalign eller liknande som man kan typ simulera div. grejjer, typ den fysiska strupen med mera!?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Ni vet att det finns mÀn/killar som kan lÄta exakt som kvinnor/tjejer va? Jag undrar föds de som kan det hÀr med det eller kan vem som helst lÀra sig det?

Skulle va skitgrymt om man kunde lĂ„ta sĂ„ iaf. 😆

Vill du sjunga bra i falsett sÄ Àr det en trÀningssak, trÀna pÄ falsettrösten sÄ ska den lÄta bra efter en tid.

Det normala röstomfÄnget kommer frÄn hur stÀmbanden ser ut och det gÄr nog inte att Àndra hur mycket som helst.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Ni vet att det finns mÀn/killar som kan lÄta exakt som kvinnor/tjejer va? Jag undrar föds de som kan det hÀr med det eller kan vem som helst lÀra sig det?

Skulle va skitgrymt om man kunde lĂ„ta sĂ„ iaf. 🙂

Vill du sjunga bra i falsett sÄ Àr det en trÀningssak, trÀna pÄ falsettrösten sÄ ska den lÄta bra efter en tid.

Det normala röstomfÄnget kommer frÄn hur stÀmbanden ser ut och det gÄr nog inte att Àndra hur mycket som helst.

e det ngn som vill ha falsett-sÄng sÀg bara till..

jag har halvdan sĂ„ngröst, men jag sjunger som en gud i falsett, och det Ă€r faktiskt sant.. đŸ˜†đŸ„°đŸ™

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Postat (redigerat)

Ok, ska tĂ€nka pĂ„ det dĂ€r med falsett. Men nĂ„gra pluggar vill jag inte ha för jag vill kunna lĂ„ta sĂ„ dĂ€r pĂ„ fester. 🙂

Jag kom att tĂ€nka pĂ„ en komiker som sjöng en lĂ„t pĂ„ TV dĂ€r han lĂ€t precis som en kvinna, det va dĂ€rifrĂ„n jag fick den hĂ€r idĂ©n. TĂ€nk bara, att kunna sjunga som Celine Dion eller Diana Ross, hihi. 😄

Redigerat av Anarchos
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Ok, ska tĂ€nka pĂ„ det dĂ€r med falsett. Men nĂ„gra pluggar vill jag inte ha för jag vill kunna lĂ„ta sĂ„ dĂ€r pĂ„ fester. 🙂

Jag kom att tĂ€nka pĂ„ en komiker som sjöng en lĂ„t pĂ„ TV dĂ€r han lĂ€t precis som en kvinna, det va dĂ€rifrĂ„n jag fick den hĂ€r idĂ©n. TĂ€nk bara, att kunna sjunga som Celine Dion eller Diana Ross, hihi. 😄

eller som Aries Spears

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

thrinithan (oregistrerad)

Är det inte bara att typ sĂ€ga en sak men mena en helt annan?

En kvinna sÀger att hon Àr törstig varpÄ man gÄr och hÀmtar vatten Ät henne. Kvinnan klagar dÄ pÄ att man ska ha medlidande och tycka synd om henne.

NĂ€sta gĂ„ng kvinnan sĂ€ger att hon Ă€r törstig tycker man synd om henne varpĂ„ hon klagar pĂ„ att man inte hĂ€mtar vatten. 😄

Slutsats: Gör ALLTID alla saker som gĂ„r att tolka ur henne 😄😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Penta_P (oregistrerad)

Visst, kul som party-trick. I annat fall hade jag lÄtit en riktigt KVINNA sjunga istÀllet...

Var stolt över ditt lĂ„ga register, eller sĂ„ kan du ju alltid pitcha som Scooter. 😆

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hmmm det e inge svÄrt, fast en snubbe med grymt mycke bas i rösten normalt. Tex Hasse Aro skulle aldrig kunna trÀna falsettsÄng eller sjunga ljust ö gayigt som en tjej

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hmmm det e inge svÄrt, fast en snubbe med grymt mycke bas i rösten normalt. Tex Hasse Aro skulle aldrig kunna trÀna falsettsÄng eller sjunga ljust ö gayigt som en tjej

Oh! Oh! Jag har ingen basröst! LĂ€r mig o du store kvinnoröstmĂ€stare hur jag skall trĂ€na min röst att lĂ„ta kvinnlig pĂ„ bĂ€sta sett. 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Ni vet att det finns mÀn/killar som kan lÄta exakt som kvinnor/tjejer va? Jag undrar föds de som kan det hÀr med det eller kan vem som helst lÀra sig det?

Skulle va skitgrymt om man kunde lĂ„ta sĂ„ iaf. 🙂

Vill du sjunga bra i falsett sÄ Àr det en trÀningssak, trÀna pÄ falsettrösten sÄ ska den lÄta bra efter en tid.

Det normala röstomfÄnget kommer frÄn hur stÀmbanden ser ut och det gÄr nog inte att Àndra hur mycket som helst.

e det ngn som vill ha falsett-sÄng sÀg bara till..

jag har halvdan sĂ„ngröst, men jag sjunger som en gud i falsett, och det Ă€r faktiskt sant.. 😄🙂😉

Falsett iz teh shit... Sjunger anstÀndigt i vanliga fall men lÄter som strypt tardo-katt i falsett. smygtrÀnar dÄ och dÄ, men jag skrattretar mig sjÀlv =(

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hmmm det e inge svÄrt, fast en snubbe med grymt mycke bas i rösten normalt. Tex Hasse Aro skulle aldrig kunna trÀna falsettsÄng eller sjunga ljust ö gayigt som en tjej

Oh! Oh! Jag har ingen basröst! LĂ€r mig o du store kvinnoröstmĂ€stare hur jag skall trĂ€na min röst att lĂ„ta kvinnlig pĂ„ bĂ€sta sett. 😄

😄😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Fram med nötknÀckaren. Den ligger vÀl nÀra tillhands sÄhÀr efter jul. Skulle inte det funka sÄ finns ju alltid UltraVoice VST. Har dock inte provat det.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...