Neosus Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Bethåven å Måsart vet jag vilka dom är.. Grymma tavlor dom gjort 😄
david.roennlund Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 (redigerat) Bethåven å Måsart vet jag vilka dom är.. Grymma tavlor dom gjort 🙂 mm, tror jag gillar måsarts självporträtt mest 😄 (undra varför han avbildade sig framför ett klavikord 😲 Redigerat 1 juni 2007 av david.roennlund
Overkill Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 But darling when I hold you, don't you know I feel the same 😄 November Rain är ju helt galet bra. Feta pukorna också! 🙂
david.roennlund Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Snart fyller ju Appetite for Destruction 20 år 🥰 vem/vad/vilka är det?
Overkill Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Snart fyller ju Appetite for Destruction 20 år 🥰 vem/vad/vilka är det? Vilken planet kommer du ifrån? 😳😛 Världens bästa hårdrocksplatta gjord av Guns N' Roses 🥰
david.roennlund Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Snart fyller ju Appetite for Destruction 20 år 😛 vem/vad/vilka är det? Vilken planet kommer du ifrån? 😳😛 Världens bästa hårdrocksplatta gjord av Guns N' Roses 🥰 ok.... har aldrig hört om plattan 🥰
Pazo Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Jag kom hem nyss. Vari ångström å pluggade till 20. Sen drog jag å en kompis å käkade god mat på nation 🥰
Dingbats Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Jag kom hem nyss.Vari ångström å pluggade till 20. Sen drog jag å en kompis å käkade god mat på nation 😳 Såg precis Shaun of the dead på DVD, den var asgrym 🥰 Godnatt!
Pazo Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Jag kom hem nyss.Vari ångström å pluggade till 20. Sen drog jag å en kompis å käkade god mat på nation 😳 Såg precis Shaun of the dead på DVD, den var asgrym 🥰 Godnatt! pussen godnatten!
david.roennlund Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Den kommer hem till mig om nåra dar 😳 🥰 shyrre!
david.roennlund Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 helt slut efter veckans jobb.... ont i ryggen o trött.. tänkte dra på relaxen på fyrishov efter jobbet idag, men var så trött att jag bara körde direkt hem 🥰
david.roennlund Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 klar med säsong 1 nu 🥰 Oth är bra 😳 Vad går OTH ut på??
Overkill Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 klar med säsong 1 nu 🥰 Oth är bra 😳 Vad går OTH ut på?? Att man ska bli så deppig som möjligt.
david.roennlund Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 (redigerat) klar med säsong 1 nu 🥰 Oth är bra 😳 Vad går OTH ut på?? Att man ska bli så deppig som möjligt. Låter ju trevligt... låter lite "tonnårstjej-deppar-och-skär-sig-i-armarna" Redigerat 1 juni 2007 av david.roennlund
Pazo Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 klar med säsong 1 nu 🥰 Oth är bra 😳 Vad går OTH ut på?? Att man ska bli så deppig som möjligt. Låter ju trevligt... låter lite "tonnårstjej-deppar-och-skär-sig-i-armarna" haha, Nej inte så Vanlig såndär "teen drama" serie liksom. Och det brukar alltid vara så känslosama å sånt. Man blir på såndär skön deppsmtäming av att kolla på det 🥰
david.roennlund Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 klar med säsong 1 nu 🥰 Oth är bra 😳 Vad går OTH ut på?? Att man ska bli så deppig som möjligt. Låter ju trevligt... låter lite "tonnårstjej-deppar-och-skär-sig-i-armarna" haha, Nej inte så Vanlig såndär "teen drama" serie liksom. Och det brukar alltid vara så känslosama å sånt. Man blir på såndär skön deppsmtäming av att kolla på det 🥰 😛
Umemagnus Postat 1 juni 2007 Postat 1 juni 2007 Det är ju skitsvårt att spela gura och sjunga samtidigt testa att rita cirklar med högerfoten samtidigt, så ska du få se på nå svårt.. haha
Recommended Posts