Dingbats Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Nu ska jag åka till landet.... tillabakakka åp söndg hej då 😳
Pico Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Nu ska jag åka till landet.... tillabakakka åp söndg hej då 😱 Ser nästan ut som om du lämnar tangentbordet i och med att du skriver det där. Och herrå dårå! 😳
Overkill Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Jag tog "Restore settings" så löste det sig. 😱 Nu ska jag bara få bort klickljudet. 😳
Overkill Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Hur får man bort klickljudet då? 😱 Jag känner mig handikappad 😳
david.roennlund Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Här har man varit borta typ två dagar och ni har hunnit producerat så mycket ! Jag är stolt över er 😳 F.Ö. så har jag kommit hem till Uppsala nu ! IRL! Klart 😱
david.roennlund Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Hur får man bort klickljudet då? ☺️ Jag känner mig handikappad 😑 klickar det i huve't?
david.roennlund Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 (redigerat) Letar batteriladdare till bilen, den är spårlöst försvunnen ☺️ Nått medium här som kan ta kontakt med laddaren och be den komma tillbaka 😑 Tackar på förhand! Redigerat 16 maj 2007 av david.roennlund
Emulator Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Laddaren hälsar: Jag är så jävla less på din förbannade mobiltelefon. tror su inte jag har annat för mig??? Nu har jag stuckit med polarna till Gdansk där vi ska snacka med lite schyssta accupaks. Och förresten, att försöka koppla ihop mig med diverse vuxenleksaker är bara oförskämt. /Hasse the charger ska jag framföra något tillbaks? 😑
david.roennlund Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 den ser f.ö. ut typ såhär ( fast helt mörkgrön!) Ifall nån har sett den ,så skicka ett PM 😑
musik (oregistrerad) Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Har Ove Centli bytt namn till Ludgo-Pelle?
david.roennlund Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Aha, shysst att veta vad Hasse har för sig! Men det var Perra jag var ute efter, han är en bilbatteriladdare. Alltså lite större och starkare än Hasse. Men du kan ju hälsa Hasse att jag saknar honom och att han alltid är välkommen hem 😑
Pazo Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Hej Hej! 😑 Spelade en hel del Beachvolley idag! ☺️😄 Efter det gick det mindra bra att plugga då man var trött och sliten efter all aktivitet. Nu ska jag duscha lite! Sen tar jag med en matlåda hem till per där vi sen ska repa första gången med ett nytt band! 😄
david.roennlund Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Lycka till med repandet ! hoppas kaffet smakar 😑
Overkill Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Jag trummade precis lite 😑 Hihaten i Around the World är svår alltså, men jag satte kompet i Summer Skin ☺️
Pazo Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Jag trummade precis lite 😑 Hihaten i Around the World är svår alltså, men jag satte kompet i Summer Skin 😄 NJaa.. Kan jag inte påstå! ☺️ Hihaten i Cicatriz ESp är svår! 😄
Overkill Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Jag trummade precis lite 😑 Hihaten i Around the World är svår alltså, men jag satte kompet i Summer Skin 😎 NJaa.. Kan jag inte påstå! ☺️ Hihaten i Cicatriz ESp är svår! 😄 Joho. Mycket spökslag och sextondelar (även snabbare ibland) samtidigt som man ska spela på virveln även på den 8:e och 16:e 16-delen. Men den i Cicatriz ESP är ännu svårare! 😄
Pazo Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Jag trummade precis lite ☺️ Hihaten i Around the World är svår alltså, men jag satte kompet i Summer Skin 😎 NJaa.. Kan jag inte påstå! 😄 Hihaten i Cicatriz ESp är svår! 😄 Joho. Mycket spökslag och sextondelar (även snabbare ibland) samtidigt som man ska spela på virveln även på den 8:e och 16:e 16-delen. Men den i Cicatriz ESP är ännu svårare! 😎 puss 😑
Overkill Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Jag trummade precis lite 😄 Hihaten i Around the World är svår alltså, men jag satte kompet i Summer Skin 😎 NJaa.. Kan jag inte påstå! 😄 Hihaten i Cicatriz ESp är svår! 😎 Joho. Mycket spökslag och sextondelar (även snabbare ibland) samtidigt som man ska spela på virveln även på den 8:e och 16:e 16-delen. Men den i Cicatriz ESP är ännu svårare! 😎 puss 😑 puss puss 😄☺️
david.roennlund Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 ...Mycket spökslag och sextondelar ... Vad är ett spökslag ??
Overkill Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 ...Mycket spökslag och sextondelar ... Vad är ett spökslag ?? Tysta slag, typ. Vet inte hur jag ska förklara 😑 I alla fall mjuka, tysta slag som gör det hela lite mer levande.
david.roennlund Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 ...Mycket spökslag och sextondelar ... Vad är ett spökslag ?? Tysta slag, typ. Vet inte hur jag ska förklara ☺️ I alla fall mjuka, tysta slag som gör det hela lite mer levande. men,men,men..... spöken lever ju inte 😑
Recommended Posts