Overkill Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 öööööhhhhhhhhhhh eeeeeeeennnnnnnnnnn lllllllllllllleeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkktttttttttiiiiiiiiiiiioooooooooooonnnnnnnnnn kkkkkkkkkkkkvvvvvvvvvvvaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr iiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn llllllllllllllllllloooooooooooooooovvvvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeeeetttttttttttttt
Umemagnus Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 nujäklar ska det bakas bullar... va snuskit... 😆 ..eller jaha kanelbullar? 😳😱 😆 Jao, mitt snuskit har jag i fickan och det stavas "Ettan" .... sen så är det en dubbelsats (... usch, nej, tänk inte så...ni som nu gör det 😉 ) med KANELBULLAR!!!! Fyhelvette va mycke deg det blir...
Neosus Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 (redigerat) Ja men då kommer jag... å häslar på alltså. 😱 Edit: häslar = hälsar 😳 Redigerat 16 maj 2007 av Neosus
Dingbats Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 sen så är det en dubbelsats med KANELBULLAR!!!! NÄ FY VA ÄCKLIGT!! 😳 Är det inte svårt att krysta ut dem?
david.roennlund Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Här har man varit borta typ två dagar och ni har hunnit producerat så mycket ! Jag är stolt över er 😳 F.Ö. så har jag kommit hem till Uppsala nu !
Umemagnus Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 de blev 94 bullar... Kaffet är klart om 10 minuter.. välkomna 😳
Dingbats Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 jksadfkhsdf Nu har jag suttit aslänge och försökt hitta nåt program som kan konvertera RTF till LaTeX på Mac, men jag har inte hittat ett enda som funkar....... 😳
Emulator Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Här har man varit borta typ två dagar och ni har hunnit producerat så mycket ! Jag är stolt över er 😳 F.Ö. så har jag kommit hem till Uppsala nu ! IRL!
Overkill Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Citerat ur DN: "Spider-Mans egentliga superhjälteegenskap är att han kan spruta ur tre hål samtidigt." 😳
Dingbats Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Citerat ur DN: "Spider-Mans egentliga superhjälteegenskap är att han kan spruta ur tre hål samtidigt." 😳 WTF? 😱
Overkill Postat 16 maj 2007 Postat 16 maj 2007 Jag behöver hjälp 😆 Sen jag öppnade en midifil med Quicktime så har datorn dragit på sig något reverb-liknande så det liksom ekar när man spelar upp ljud 😆 Störande 😳 Tar bort Quicktime nu, hoppas det hjälper. Annars får jag väl uppgradera ljudkortets drivrutiner. 😉 Vart är Linus när man behöver honom? 😱
Recommended Posts