Micke H Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 jag har klippt mig jättekort (enligt min standard), det ser rätt gay ut. eller gay är fel ord, men... jo, rätt gay faktiskt. 🙂 godnatt allesammans. brukar bli så för mig med 🙁 Varför klippa sig överhuvudtaget? Ingen sax har kommit i närheten av mitt huvud på nästan två år nu. 😳 (Med undantag av när jag bara klippte topparna för ett par månader sedan...) Nu når det ner till bröstvårtorna. 😠
david.roennlund Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Nu är det sol och vacket väder i Bergen, fåglarna kvittar och "inte ett moln, så långt ögat kan nå, Inte en droppe regn , på flera dar ...." 🙁 Trevlig helg på er 🙂
david.roennlund Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 (redigerat) Overkill : Jag ser att du kikar 🙁 Redigerat 12 maj 2007 av david.roennlund
Fidden Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Nu når det ner till bröstvårtorna. 🙁 Jag har också hår på bröstet. *flashar*
david.roennlund Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Nu når det ner till bröstvårtorna. 🙁 Jag har också hår på bröstet. *flashar* ojojoj 🙂
Pico Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Nu når det ner till bröstvårtorna. 🙁 Jag har också hår på bröstet. *flashar* Jag använder mitt brösthår som comb over.
Pazo Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Nu når det ner till bröstvårtorna. 😱 Jag har också hår på bröstet. *flashar* Jag använder mitt brösthår som comb over. 🙁🙂😠😳
Pico Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 (redigerat) Mår ni bra allihopa? 🙂 Ptja, va fan... vaffö inte? Man kan ju fejka det om inte annat. 🙁 SJälvrå, dårå? 😠 Redigerat 12 maj 2007 av Pico
Pazo Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Mår ni bra allihopa? 😠 Ptja, va fan... vaffö inte? Man kan ju fejka det om inte annat. 🙂 SJälvrå, dårå? 😳 hihi Jag är glad! Bara att jag är lite bakis å det som hör till så 🙁
Pico Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Mår ni bra allihopa? 😠 Ptja, va fan... vaffö inte? Man kan ju fejka det om inte annat. 🙂 SJälvrå, dårå? 😳 hihi Jag är glad! Bara att jag är lite bakis å det som hör till så 🙁 😱
Overkill Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Full rulle idag! Jag ska på Spider-Man 3 klockan 15.00. Den är klar 17.20 typ och då har hockey precis börjat! Antingen så tar vi bussen hem till mig och tittar på hockeyn där eller så ser vi den hos någon annan eller på någon typ pizzeria. Efter hockeyn så åker jag hem med pappa (om jag inte redan är hemma) som vart på 40-årsfest och tittar på ESC. Förmodligen 🙁
Pico Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 (redigerat) Full rulle idag! Jag ska på Spider-Man 3 klockan 15.00. Den är klar 17.20 typ och då har hockey precis börjat! Antingen så tar vi bussen hem till mig och tittar på hockeyn där eller så ser vi den hos någon annan eller på någon typ pizzeria. Efter hockeyn så åker jag hem med pappa (om jag inte redan är hemma) som vart på 40-årsfest och tittar på ESC. Förmodligen 🙁 Overkill utanför biografen i väntan på Spider-Man 3 Kan iofs länka in den på direkten. 🙂 Redigerat 12 maj 2007 av Pico
Overkill Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Jag ska nog se det sista avsnittet av hela OC nu 🙁 En förhandsgissning: Avsnittet kommer utspela sig typ "7/8/9 months later". Kirsten kommer att få barnet, Seth & Summer kommer att gifta sig och Ryan och Taylor går på Berkeley.
Dingbats Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Det är fortfarande olika mycket bas i mina högtalare fast jag har fixat och trixat med dem... 🙁
Pazo Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Full rulle idag! Jag ska på Spider-Man 3 klockan 15.00. Den är klar 17.20 typ och då har hockey precis börjat! Antingen så tar vi bussen hem till mig och tittar på hockeyn där eller så ser vi den hos någon annan eller på någon typ pizzeria. Efter hockeyn så åker jag hem med pappa (om jag inte redan är hemma) som vart på 40-årsfest och tittar på ESC. Förmodligen 😛 Overkill utanför biografen i väntan på Spider-Man 3 Kan iofs länka in den på direkten. 😄 🙁😆😆😆 !!!!! OMFG!!
Pazo Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Det är fortfarande olika mycket bas i mina högtalare fast jag har fixat och trixat med dem... 🙁 Står någon av dem i något typ av hörn?
Dingbats Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Det är fortfarande olika mycket bas i mina högtalare fast jag har fixat och trixat med dem... 🙁 Står någon av dem i något typ av hörn? Den med mest bas i gör det.
Pazo Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Det är fortfarande olika mycket bas i mina högtalare fast jag har fixat och trixat med dem... 🙁 Står någon av dem i något typ av hörn? Den med mest bas i gör det. Precis det jag trodde. Högtalaren står i vad man kallar en basfälla då. Basen fastnar och reflekteras runt i hörn och på så vis blir det extra resonans som får basen att verka högre. Antingen får du dämpa hela hörnet eller flytta högtalaren därifrån 😆
Dingbats Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Det är fortfarande olika mycket bas i mina högtalare fast jag har fixat och trixat med dem... 🙁 Står någon av dem i något typ av hörn? Den med mest bas i gör det. Precis det jag trodde. Högtalaren står i vad man kallar en basfälla då. Basen fastnar och reflekteras runt i hörn och på så vis blir det extra resonans som får basen att verka högre. Antingen får du dämpa hela hörnet eller flytta högtalaren därifrån 😆 Uöhh... vad jobbigt... aja. Tack för hjälpen iaf, nu vet jag vad som är fel.
Pazo Postat 12 maj 2007 Postat 12 maj 2007 Det är fortfarande olika mycket bas i mina högtalare fast jag har fixat och trixat med dem... 🙁 Står någon av dem i något typ av hörn? Den med mest bas i gör det. Precis det jag trodde. Högtalaren står i vad man kallar en basfälla då. Basen fastnar och reflekteras runt i hörn och på så vis blir det extra resonans som får basen att verka högre. Antingen får du dämpa hela hörnet eller flytta högtalaren därifrån 😆 Uöhh... vad jobbigt... aja. Tack för hjälpen iaf, nu vet jag vad som är fel. jaa.. *kramiz*
Recommended Posts