ChromaWoods Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Äh. Ska vi inte släppa det här nu.. Som jag skrev så har vi alla olika saker som vi kanske finner lite stötande. Men det är ju ändå så, när det kommer till kritan, att ingen av oss här inne är politiskt korrekt. Jag har inga problem med att "ghey" används här inne väldigt ofta. Jag tycker det är ett komiskt ord! Men likväl finns det säkert folk som tar illa upp. Samma sak med "hora". Det var inte min avsikt att fördöma användandet av vissa ord, jag ville bara påvisa att vissa triggas annorlunda av vissa typer av ord och det kan vi inte komma ifrån. Jag tänker inte avråda någon från att använda vissa ord eftersom jag inte är bättre själv. Och nej, jag blir inte personligen illa berörd av att se ordet CP användas som i "min dator är CP" - men om jag träffar någon som säger det väldigt ofta och väldigt oaktsamt så kan jag bli lite irriterad. Men inte så att jag säger ifrån. Då skulle man få gå runt och vara gnällkärring hela dagarna, och det är nog ännu jobbigare. Så länge man har förståelse för varandra så bör det funka. Jag vet ju att ni inte är några illvilliga människor som sårar andra med flit. 😱
Dingbats Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Okej, vi släpper det här då. 😱 Och Pico, bara så du vet, jag säger inte att det där med "mystiskt och irriterande" är så det är, bara att jag upplever det så.
Pico Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 (redigerat) Äsch, varför släppa det? 😱 Jag vill bara poängtera att jag inte jagar någon. Jag tycker det bara är intressant. Att tex bli uppmärksammad på ens egna fördomar eller "automatiska tankar" kan vara väldigt uppfriskande. Redigerat 6 februari 2007 av Pico
Dingbats Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Äsch, varför släppa det? 😉 Jag vill bara poängtera att jag inte jagar någon. Jag tycker det bara är intressant. Att tex bli uppmärksammad på ens egna fördomar eller "automatiska tankar" kan vara väldigt uppfriskande. Och jag tycker att det är skönt att få tala om för andra att de har fel och jag har rätt 😛 😱
ChromaWoods Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Jag har precis hängt upp mina svettiga kallingar på tork och förberett en härlig kycklingsoppa och en härlig grönsaksmacka med gräddfil och nu ska jag kolla på House. 😉 ....ehh ja, alltså.. jag har varit och tränat.. så därför är de svettiga... kallingarna alltså.. 😱
ChromaWoods Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Åh.. fan. Skulle inte loggat in på MSN. Den trevliga tjejen är online. Så.... trevlig tjej... eller kolla på House. Trevlig tjej, House. Äh, jag kan springa emellan! House är ju trots allt det enda TV-programmet som jag aktivt kollar på. ....jag har förresten fått hennes nummer. 😎
Dark Of Light Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Trevlig tjej, House. Äh, jag kan springa emellan! House är ju trots allt det enda TV-programmet som jag aktivt kollar på. 😎 ....jag har förresten fått hennes nummer. 😎 Detta kan vara ett resultat av min något idoga ölkonsumtion just nu men... Har jag rätt om jag tolkar dig så som att du tycker att House är en trevlig tjej..? Och du tittar... aktivt 😮 på hono... henn... Öh, House då samt att du har han... hennes nummer..?
ChromaWoods Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 Trevlig tjej, House. Äh, jag kan springa emellan! House är ju trots allt det enda TV-programmet som jag aktivt kollar på. 😎 ....jag har förresten fått hennes nummer. 😎 😎 Detta kan vara ett resultat av min något idoga ölkonsumtion just nu men... Har jag rätt om jag tolkar dig så som att du tycker att House är en trevlig tjej..? Och du tittar... aktivt 😮 på hono... henn... Öh, House då samt att du har han... hennes nummer..? Godnatt! 😮
Emulator Postat 6 februari 2007 Postat 6 februari 2007 lovely 40 graders feber och spyr. yes. Jag tycker det ser förjävligt ut att skriva att något är cp. Man borde ta sig tid att skriva runt det istället. ska sova.
Pico Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 (redigerat) -25 grader idag... 😎 Redigerat 7 februari 2007 av Pico
Dingbats Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Nån mer än jag som läst Cybergymnasiets reklam fel som "Cyborg-gymnasiet"? 😎 Gäller bara er som bor i eller runt Stockholm.
Micke H Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Chroma, din horbögCPDamp-människa, PM:a mig din adress! Och vilken tid är det som gäller? 😎
Micke H Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Nån mer än jag som läst Cybergymnasiets reklam fel som "Cyborg-gymnasiet"? 😎 Gäller bara er som bor i eller runt Stockholm. Ja, vad det inte vad som stod? 🙂
Micke H Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Idag har jag bestämt mig för att vara politiskt okorrekt, era psykfall!
Dingbats Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Idag har jag bestämt mig för att vara politiskt okorrekt, era psykfall! Jag är på, jävla missfoster!
Micke H Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Idag har jag bestämt mig för att vara politiskt okorrekt, era psykfall! Jag är på, jävla missfoster! High five, nigger!
Micke H Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Varför är det inte sommar? Stick och brinn, din julgran! För bara några veckor sedan såg du ut som en neonskylt från Las Vegas, och nu borde du väl vara utslängd från balkongen som en avlöning! Mindre rättigheter åt Grahnar! 😮
Neosus Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Varför är det inte sommar? Stick och brinn, din julgran! För bara några veckor sedan såg du ut som en neonskylt från Las Vegas, och nu borde du väl vara utslängd från balkongen som en avlöning! Mindre rättigheter åt Grahnar! 😮 Jaa å vafan äre för fel på neonskyltar från Lars Vegas da? 😎😎😠
Micke H Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Varför är det inte sommar? Stick och brinn, din julgran! För bara några veckor sedan såg du ut som en neonskylt från Las Vegas, och nu borde du väl vara utslängd från balkongen som en avlöning! Mindre rättigheter åt Grahnar! 😮 Jaa å vafan äre för fel på neonskyltar från Lars Vegas da? 😎😎😠 Lika flashiga och billiga som en hora från Skärholmen! Det borde väl du, av alla veta, din negerGrahn! 😠
Dingbats Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Varför är det inte sommar? Det är sommar, på andra sidan jorden.
Neosus Postat 7 februari 2007 Postat 7 februari 2007 Varför är det inte sommar? Stick och brinn, din julgran! För bara några veckor sedan såg du ut som en neonskylt från Las Vegas, och nu borde du väl vara utslängd från balkongen som en avlöning! Mindre rättigheter åt Grahnar! 😮 Jaa å vafan äre för fel på neonskyltar från Lars Vegas da? 😎😎😠 Lika flashiga och billiga som en hora från Skärholmen! Det borde väl du, av alla veta, din negerGrahn! 😠 😮 ..jag vill ha mutta...eh...mu..muffins. 😠 Va äre för fel på den...ehm..på de? 😠 Förihelvette! 😠
Recommended Posts