Fidden Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Jaha... idag fick man ju mycket gjort på pluggfronten. eller inte. Och värre lär det väl bli, nu kommer man inte kunna få något vettigt gjort förrän man antingen gjort klart låten, eller tröttnat på den. Gör man klart den, lär man dessutom vara inkapabel att syssla med något några dagar därefter också, då man mest sitter och väntar på kommentarer om den.
Emulator Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 så djävulskt skönt att de e helg, och JOBBFRI helg för en gångs skull!
Emulator Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 fidden: sagt det förut...att plugga är att gå omkring med dåligt samvete..konstant 😆 Skål!
ChromaWoods Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Pluggat Java SE hela kvällen.... måste gnugga bort ringrostet. ☺️ Det var tusan längesen man var i svängen såhär. 😉
Emulator Postat 26 januari 2007 Postat 26 januari 2007 Nu skall jag gå och köpa folköl och chips. 😉 Vilken låt : "då får jag hellre sparken, tar en kasse till parken, slår mig ner på marken -och öppnar en stark en" ? Den som gissar rätt vinner en målarlåda, som man själv får bekosta inköp och frakt av. ☺️
Pazo Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 NU är jag hemma igen! Var asskönt på värmlands! (som vanligt) Fan va bra jag är på att dansa! 😠 Så pass bra att jag nästan snodde en tjej från en kille! hähä hähä.. Fan va het jag är 😆
Emulator Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 men det ÄR oerhört dåligt drag i längsta nu juh 😱 varför? *gäsp* satt och fipplade med samplingar o annat till tre i morse 😏
Micke H Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 NU är jag hemma igen!Var asskönt på värmlands! (som vanligt) Fan va bra jag är på att dansa! 😄 Så pass bra att jag nästan snodde en tjej från en kille! hähä hähä.. Fan va het jag är 😉 You go, girl!
Pico Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 😄 Svårt att släppa den bilden med ögonen... den är go på så många olika sätt. 😄
ChromaWoods Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 (redigerat) 😄 Ja det där är en mysig bild. 😄 .....fan. måste skaffa ett ligg snart. .......................eller skaffa katt igen.. 🙂 fan jag hatar att vara allergisk. 🙁 .....mot katter alltså. 😄 Redigerat 27 januari 2007 av ChromaWoods
Pazo Postat 27 januari 2007 Postat 27 januari 2007 hihi Blev väckt av gitarristen nyss 😄 Repet började vid 13 😄
Recommended Posts