Pazo Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 JAG VILL HA SPELNINGEN NUUUU!! NUUU!!! LÄngtar så jävla hårt! kommer bli förbannat bra! 😄
Fidden Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Logiskt sett borde jag må sämre idag än jag gjorde igår... men det gör jag inte. Slutsatsen måste vara att tjeckisk öl är nyttigare än spansk. Pazo, spela in och lägg på youtube, jag vill se!
Pazo Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Logiskt sett borde jag må sämre idag än jag gjorde igår... men det gör jag inte. Slutsatsen måste vara att tjeckisk öl är nyttigare än spansk. Pazo, spela in och lägg på youtube, jag vill se! Men spelningen är ju den 31a. Gitarristens pappa ska väl kanske spela in med videokamera. sånt man märker. Och om alla i bandet vill betala så blire nog liveinspelning ljudmässigt 🙁
musik (oregistrerad) Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Va? Vadå? Spelning? Jag vaknade...NU 14.28 🙁
Pazo Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 that's me in the corner that's me in the spot light loosing my religion Så fin låt 😄
Dingbats Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Har börjat på en låt nu, som kan bli ganska bra om jag bara får till en hyfsad melodi. 😄
Overkill Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Jag vill börja sporta... men jag vet inte var 😎 🥰 Vadå för nått? Volleyboll?
Pazo Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Jag vill börja sporta... men jag vet inte var 😎 🥰 Vadå för nått? Volleyboll? Faktiskt 🥰 Finns innomhus beachvolley här. men de kostar massa pengar. sen vore det nästan roligare med vanlig volleyboll. men ajg vet inte riktigt var man kan göra det. tror att de finns på friksit men är inte säker.
Overkill Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 Jag vill börja sporta... men jag vet inte var 😎 🥰 Vadå för nått? Volleyboll? Faktiskt 🥰 Finns innomhus beachvolley här. men de kostar massa pengar. sen vore det nästan roligare med vanlig volleyboll. men ajg vet inte riktigt var man kan göra det. tror att de finns på friksit men är inte säker. Jag är grym på att gissa 😎
Krokodil Postat 21 januari 2007 Postat 21 januari 2007 . 😎 🥰 HUr är läget krockan? 🥰 Tror det är rätt bra, faktiskt. Hur är det själv, Paz? 🙂 Volleyball är för övrigt svinkul! Min favoritsport 😎
Recommended Posts