mrbjoorn Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Tja pÄ er! Jag Àr mitt uppe i ett val mellan tvÄ mikrofoner, den ena sÀljs av Jam och den andra av Börsen. Börsen sÀger att ADK A51e regerar marknaden under 3000 kr, ocm Jam sÀger: lÀgre pris pÄ en bra stormembransmik lÀr du inte hitta. VIlken av dessa tvÄ mikrofoner Àr bÀst? Jag misstÀnker ADK A51e, har jag rÀtt? http://www.musikborsen.se/section_maingroup.aspx?id=14000000 http://www.jamshop.se/html/jjlabsc010c.htm Tacksam för svar:)
DrHans Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Varför inte satsa pÄ den mick som anvÀndarna Àr nöjda med istÀllet för musikaffÀrerna. Vann studios test pÄ budget mickar, Studio projects B1
mrbjoorn Postat 30 december 2006 TrÄdstartare Postat 30 december 2006 Shit, tack för tipset! Den lÄter vÀldigt bra! Funkar för growl och sÄ ocksÄ? Jag spelar (och "sjunger") mest metal! Tack!
DrHans Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Shit, tack för tipset! Den lÄter vÀldigt bra! Funkar för growl och sÄ ocksÄ? Jag spelar (och "sjunger") mest metal! Tack! Japp
Bagge Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 Studio projects B1 Hell yeah! kör emd B1:an, funkar perfekt, klockrent och lÄter bra!
Claes Holmerup Postat 30 december 2006 Postat 30 december 2006 VĂ€lkommen till min testsite och hĂ€mta smakprov pĂ„ de flesta av de vanligaste modellerna - sĂ„ kan du bilda en egen uppfattning om dem i stĂ€llet för att gĂ„ blint pĂ„ vad andra sĂ€ger. För övrigt, sĂ„ skriver jag ocksĂ„ under pĂ„ Studio Projects B1, men man vet ju aldrig om din smak Ă€r likadan som min... đ
mrbjoorn Postat 31 december 2006 TrÄdstartare Postat 31 december 2006 Okej, det lÄter bra, kikade lite pÄ din sajt och B1'an lÄter vÀldigt bra! Hittade en till pÄ Jam som ni kanske kan kommentera iaf: JJlabs BMC2 . Har nÄn testat den? Tack för svar hittils!
mrbjoorn Postat 3 januari 2007 TrÄdstartare Postat 3 januari 2007 Skulle bara sÀga att jag har köpt B1'an och jag Àr supernöjd! Tack för tipset!
Zyan Postat 3 januari 2007 Postat 3 januari 2007 Hoppas bara att du har nĂ„got att mata den med đ Den kĂ€kar 48volt morgon middag och kvĂ€ll. Annars fĂ„r du inget ljud ur den.
mrbjoorn Postat 3 januari 2007 TrĂ„dstartare Postat 3 januari 2007 Ojoj, glupskt đ . Jag har ljudkortet Tascam US122 (den med en blĂ„ grej pĂ„, kommer inte ihĂ„g om det Ă€r typ ett L efter eller nĂ„tt). Det funkar fint hittils, borde det inte göra det? đł
Signert Postat 3 januari 2007 Postat 3 januari 2007 Ojoj, glupskt đ . Jag har ljudkortet Tascam US122 (den med en blĂ„ grej pĂ„, kommer inte ihĂ„g om det Ă€r typ ett L efter eller nĂ„tt). Det funkar fint hittils, borde det inte göra det? đł JorĂ„, den har fantommatning. Bara Ă„ sjunga. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.