Jump to content
Annons

carl b - untitled


Carl_B

  

8 röster

  1. 1. carl b - untitled

    • 0
      0
    • 1
      8


Recommended Posts

Annons

Maffigt! Låter ännu bättre i full upplösning.

Varierande på ett sätt som trance oftast brukar ha en förmåga att inte vara ( vilket är anledningen till att jag håller mig borta från den genrén ). Låter annars ljudmässigt i mina öron som kommeriella diton. Fett. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ohh!! så glad att nästan ölen i magen hoppar ut genom munnen!!! 🙂

fan va kul!

Rockfart: du måste fixa msn lr icq.. kan inte pma.. alldeles för slött!

Hacke: säker på att de inte e värmen?

Pluffo: ja vet.. 160kbps låter svinmycke bättre!! 😄

tack igen alla mina vänner 🙂!

Link to comment
Dela på andra sajter

Calle du kan det här nu...

Det är lite samma Ghey-atmosfär som i din tidigare låt.. men det låter jevvla bra faktiskt 😳 ..

Men bitraten gör att låten är svår-recenserad..diskanten blir ordentligt ghey-skadad... låter som en söndersparkad flanger.. i pride-paraden på sveavägen.. 🙂

😱

Men du skulle ha en tjej som sjunger något vackört oxå.. fixa en melodi så kanske vi kan skriva ihop någon - meningsfull - text om berg o kullar....sen ber jag min sångerska lägga vokalerna..

edit: den dubblade bitraten gjorde susen...det blev riktigt rent nu

den här spar vi.

Redigerat av demoniqus
Link to comment
Dela på andra sajter

Calle du kan det här nu...

Det är lite samma Ghey-atmosfär som i din tidigare låt.. men det låter jevvla bra faktiskt 😆 ..

Men bitraten gör att låten är svår-recenserad..diskanten blir ordentligt ghey-skadad... låter som en söndersparkad flanger.. i pride-paraden på sveavägen.. 🙂

😆

Men du skulle ha en tjej som sjunger något vackört oxå.. fixa en melodi så kanske vi kan skriva ihop någon - meningsfull - text om berg o kullar....sen ber jag min sångerska lägga vokalerna..

hehe tack! 😆

jo de hade vart grymt... btw... 128kbps-version finns nu... 7'30'' lång oxå..

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är BRA på att göra tunggung! Har du möjlighet att testa dina grejor IRL ?

Hmm... det där som kommer in vid 02:20... finns nog risk det blir anti-klimax på dansgolvet efter att publiken precis kommit igång... jag hade typ hoppat från 02:20 direkt till 03:11 eller 03:15... ett brejk från det pulserande svettandet på govlet ska ändå teasa mer än pausa... visst? 😆

edit: förtydligande teasa vs. pausa... jag menar att man ska inte hinna varva ner i brejket (på sin höjd hämta andan) utan istället ska förväntningarna byggas upp ännu mer inför vad som ska komma efter brejket, för att därefter uppfyllas... eller bli över förväntan... helst ska uppbyggnaden (typ som du gör kring 04:00) i brejket dras ut på tills publiken totalt brister i bön av tjut o visslingar om att få släppa loss till den big bang som brejket avslutas med... som en enda lång utragen utlösning (om du ursäktar uttrycket)! 🙂

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Du är BRA på att göra tunggung! Har du möjlighet att testa dina grejor IRL ?

Hmm... det där som kommer in vid 02:20... finns nog risk det blir anti-klimax på dansgolvet efter att publiken precis kommit igång... jag hade typ hoppat från 02:20 direkt till 03:11 eller 03:15... ett brejk från det pulserande svettandet på govlet ska ändå teasa mer än pausa... visst? 😆

tack tack! 😉

testa grejerna IRL.. lol nää ja e alldeles för kass...

men för att ett breakdown ska bli bra måste de börja lågt.. därför chillar ja ner de lite där mellan 02:20 - 03:11.. dessutom e den inte gjord för the floor.. 🙂

kul me så bra feedback!

tack ska ni ha!

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)

Helt OK, om än något överarbetat. Plocka bort lite sågtänder väl!

Och reverb.

Torrt is the new ghey.

Många fina detaljer och snygg programmering. Bra också att du låter ful-ljudet i början stå ut lite, annars hade det blivit "Zuper Mega Tanzen Trance 2004".

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...