Jump to content
Annons

Studios Forums t-shirt kan nu beställas för 99 kr


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 115
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • 6 månader senare...

Finns det någon möjlighet till relaunch av försäljningen av denna eminenta tshirt?

Min börjar bli sliten och den vita texten börjar bli grön. Använt och tvättat den för mkt 😲...

Vore trevligt.

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...
  • 2 månader senare...
musik (oregistrerad)

Jag beställde en tröja från Fuzz för nåt år sedan, men den kom aldrig. Fick ett meddelande om att den var slut i svart, men fanns kvar i blå.

Det är ok med blå också sa jag i telefonen då. Nej! Du ville ju ha svart. Vi kan inte skicka nån tröja. Hej då.

Hur ser nya Studio-tröjan ut? Länk?

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag beställde en tröja från Fuzz för nåt år sedan, men den kom aldrig. Fick ett meddelande om att den var slut i svart, men fanns kvar i blå.

Det är ok med blå också sa jag i telefonen då. Nej! Du ville ju ha svart. Vi kan inte skicka nån tröja. Hej då.

Hur ser nya Studio-tröjan ut? Länk?

En ny?

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Jag beställde en tröja från Fuzz för nåt år sedan, men den kom aldrig. Fick ett meddelande om att den var slut i svart, men fanns kvar i blå.

Det är ok med blå också sa jag i telefonen då. Nej! Du ville ju ha svart. Vi kan inte skicka nån tröja. Hej då.

Hur ser nya Studio-tröjan ut? Länk?

En ny?

Ja, jag vill inte ha någon begagnad.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Den visar en erigerad pitt.

Jag önskar i så fall hellre en annan helt ny, eller om det finns några ex kvar av en ännu äldre modell.

Link to comment
Dela på andra sajter

XL som störst? Är det en tröja för japaner?

för storväxta herrar som undertecknad räcker det inte med den pyttelilla XL som fanns.. jag trodde det skulloe bli ett schysst litet tält för mig, men istället trodde jag att jag skulle gå till stranden för tröjan var lika liten som badbrallorna är söder om norra tyska gränsen!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Föresten... Någon som kan berätta vad texten på den säger... Otroligt nyfiken av någon anledning...

Textmassan är lösryckta kommentarer ur forumet plockade från det här inlägget:

Läs manualen. M-Audio Audiophile-kortet är billigt och bra. Trummorna låter programmerade. Snygg studiobild, vad är det där till höger? Logic finns bara för Mac sedan några år tillbaka. Ta hem, lägg på och ladda upp. Du måste välja syntpluggen på midikanalens utgång också. E-mu har släppt nya drivrutiner, testat dem? Välkommen till forumet! NI Kontakt är ett exempel. Nej, det blir inget Hultsfred i år. Stämningen på forumet har blivit bättre på sistone! Kolla vem som är återförsäljare då. Jag hinner inte så jag kastar in handduken. Det är svårt att skriva en arg låt om man inte är arg. Japp, Vendolin är skitfult nu. Sidechain. Har ni fått nya numret? Hej då, nu lämnar jag forumet!

Vill folk ha nya tröjor kan det väl vara lämpligt att väcka liv i tråden om Studio T-shirts eller vanliga tröjor... som också innehåller flera designförslag. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

*fuuuuuuuuzzzzzzzzz*

Vill ha! En ny!

Hej!

Jag la faktiskt upp puffen på studio.se om att man kan köpa t-shirten igen för några veckor sedan.

Kolla på studio.se eller gå direkt till: http://prenumeration.idg.se/tidningar/studio/t%2Dshirt/

Mvh

Andreas

Gött! Har beställt en ny nu 😉 ..

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...