Jump to content
Annons

Ny musikvideo


Recommended Posts

Tjena

Spelade in en musikvideo i somras med mitt hobbyband

Hållt på o redigera den nu under hösten och den är äntligen färdig :rolleyes: har slöat som fan!

Ni kna ju ta o kolla på den. Jag blev själv väldigt nöjd med den.

Detta är liksom inget sådär seriöst, det är mer vad man kan ägna sig till på sommarlovet iställer för att spela boll och sånt trams 😛

LÅTNAMN: Bank i maten

ARTIST/GRUPP: Tre klumpar i en mjölk

GENRE: punk/rock

VIDEOLÄNGD: 3:54

KOMPOSITÖR: tre klumpar i en mjölk

PRODUCENT: Joel Strömgren (jag)

EV. MEDVERKANDE: Tre klumpar i en mjölk och deras svansar

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: youtube?

STORLEK: ?

STATUS: Färdig demo/ video

http://www.youtube.com/watch?v=C-tifhtgBlw

Hade varit nice med massa feedback. 😎

Redigerat av Joelstromgren
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
tsmalmbe (oregistrerad)

Förstår inte vad sångaren sjunger, trots att rösten är alltför hög i mixen. Videon var ju skoj för sig, och ett plus för efforten måste man ju ge. Med bättre mix skulle det kanske ha varit lite trevligare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag väntade på att få se eran trummis, men sedan förstod jag ju att trummorna säkerligen inte är live konstruerade.

Skoj video, hur gammla ni än är så känns det iallfall att ni har nått eran skala, och det skall ni vara nöjd över.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena.

Musiken kommenterar jag inte,inte min påse.

Däremot videon,det finns en del snygga klipp.Ni hade nog ganska kul när ni gjorde detta.Jag smålog mig igenom hela filmen.Bra synkningar mellan lir/sång och klipp. Torskar ni som band och det aldrig blir nåt,så kan ni alltid slå er på musikvideo produktioner,för där blir det tummen upp! Tror att det finns mer stålar att göra där,än i musik branschen..

Mvh

Harmonica mike

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst ser hela filmen amatör filmad ut, men överlag är den faktiskt riktigt bra. Fattar inte varför en av er har gittarren så jävla högt upp, ser inte klokt ut!

Bra låt!

Haha, anledningen till att den är högt uppe är just att det inte ska se klokt ut. Detta är ju ingen seriös grejj. lixom, vi bestämde, vi gör en låt med konstig text men med seriös musik. Sen kom det till en video också. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni gjort den här videon själva så ska ni vara stolta...

Jag gillar gitarrriffet i låten som kommer tillbaka, det har en riktig hook...

Sen är jag framförallt lite svag för folk som skriver om deras vardag... Jag gjorde det själv när vi gick skolan... Noice är ett annat band som gjorde det

Annars finns det väl en del över att önska... Lite tajtare, bättre sång osv... 😱

Jag får lite Tidaholm vibbar på det här... 😉

Lycka till framöver...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni gjort den här videon själva så ska ni vara stolta...

Jag gillar gitarrriffet i låten som kommer tillbaka, det har en riktig hook...

Sen är jag framförallt lite svag för folk som skriver om deras vardag... Jag gjorde det själv när vi gick skolan... Noice är ett annat band som gjorde det

Annars finns det väl en del över att önska... Lite tajtare, bättre sång osv... 😱

Jag får lite Tidaholm vibbar på det här... 😎

Lycka till framöver...

Vi är nöjda och glada allesammans 😉

Tackar tackar 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...