Jump to content
Annons

Samma Kaliber - Rainmaker


Henke

Betyg  

11 röster

  1. 1. Betyg

    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      3
    • 4
      3
    • 5
      2


Recommended Posts

LÅTNAMN: Rainmaker

ARTIST/GRUPP: Samma Kaliber

GENRE: Nederbördspop

LÅTLÄNGD: 2:37

KOMPOSITÖR: maxmaxmax & Henke

PRODUCENT: maxmaxmax & Henke

EV. MEDVERKANDE: maxmaxmax & Henke

INSPELNINGSÅR: 2004

FORMAT: mp3

STORLEK: 2,40 MB

LÅTLÄNK: Rainmaker (spara som...)

Eller klistra in i webläsaren:

http://www.angelfire.com/oz/sibirien/rainmaker.mp3

Då var det dags för en ny leverans!

maxmaxmax är inte helt tillfredsställd med resultatet men jag lägger ut den iallafall... Jag kan hålla med honom om att den är lite "tunn" på sina ställen.

Vad tycker ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag kommer bara till en sida där det står att angelfire inte tillåter direkt länkning till mp3-filer...

Det stämmer bra det...

Man måste antingen högerklicka på länken och välja "Spara som..." eller klistra in adressen ovan i sin webläsare. Smidigt va? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Ibland var det bra, ibland dåligt. Gillar vissa delar av produktionen, andra inte.

Det här var en bra recension! Dålig ibland, men mycket var bra. En del av det håller jag inte alls med om! 😳

Blir väl lika med plusminusnoll då? 😄

Om låten:

Jag vet inte om jag tyckte den var tunn... det var ganska mycket kropp runt låg-mid / mellanregistret.. sången hade lite "förkylningsnäsa".. och något vadetnuvar bonkade igenom på en del ställen..( lät som någon sparkade på en uppmickad trälåda )

Det här var inte en av dom mest lättsmälta låtarna ni gjort..men stämsången sitter som den ska.. ett kännetecken som ni behärskar tycker mina öron.. *öronen nickar instämmande *

Link to comment
Dela på andra sajter

smocke (oregistrerad)

gillar rösten/stämmorna och elliot smoith-känslan som låten ger.

ingen hit direkt, men det behöver ju inte vara något som man nödvändigvis ska sträva emot. 😆

/smocke

Link to comment
Dela på andra sajter

nattvaktaren (oregistrerad)

Lyssna inte på medelmåttorna 🙂 , detta är skitbra!

Nästa steg i karriären blir att misshandla sin flickvän, börja dricka kopiösa mängder Guinness, bli skitfet och slutligen flytta hem till sin mamma på landet. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Off-topic (som det mesta jag skriver på forumet nuförtiden...): Hörde att Syd Barrett efter avhoppet en gång kommit in i replokalen när Floyd repade och frågade vart han skulle plugga in gitarren eller något liknande och fick svaret "vem fan är du?".

För övrigt en bra låt som vanligt. Kanske borde försöka er på nåt mer storskaligt nästa gång, bilda ett band eller nåt vettja.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
.. och något vadetnuvar bonkade igenom på en del ställen..( lät som någon sparkade på en uppmickad trälåda )

Haha! Det är säkert baskaggen du hör :rolleyes:

(En uppmickad skruvmejsel som slår på en stolsdyna)

Man tager vad man haver, sa Kajsa Varg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...