Jump to content
Annons

ang linux o musik


Valdez

Recommended Posts

Annons

Jag har installerat 64 Studio flera gÄnger, bÄde 0.9.4 och 1.0 men av nÄn anledning vill inte X starta pÄ min dator och jag försöker konfigurera om det men det blir fel varje gÄng. Lurigt! Jag mÄste ha extrem otur vad gÀller att fÄ hÄrdvaran att bli polare med den distens mjukvara.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jag har installerat 64 Studio flera gÄnger, bÄde 0.9.4 och 1.0 men av nÄn anledning vill inte X starta pÄ min dator och jag försöker konfigurera om det men det blir fel varje gÄng. Lurigt! Jag mÄste ha extrem otur vad gÀller att fÄ hÄrdvaran att bli polare med den distens mjukvara.

Har du provat att kopiera din ubuntuversion av xorg.conf och lÀgga in den i 64studio? Vad har du för grafikkort?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Har nÄt supervanligt Nvidia-kort sÄ det Àr vÀldigt underligt. Nej, det har jag inte testat! Har vÀl inte slitit ihjÀl mig för det dÀr - för dÄ hade jag sÀkert löst det. Men det skulle vara trevligt att fÄ igÄng en dist som Àr specialtillverkad för ljudinspelning med realtidskÀrna och allt. DÄ kan jag ju ha Ubuntu för allt annat. Nackdelen Àr förstÄs att jag dÄ Àr tillbaka i dual-boot som jag ville slippa nÀr jag köpte ny dator.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...