Jump to content
Annons

Cheesy dance/house behöver kort sångpålägg


Pluffo

Recommended Posts

Yo!

Jag har börjat så smått på en liten dänga som är någon slags blandning mellan dance och house. Nu skulle jag behöva en sådan där karaktäristisk house-sång som går om och om igen igenom hela låten tills man bara vill skrika och riva sönder sin stereo. Om det är någon, kille eller tjej, ung eller gammal, spetälsk eller inte, som har lust att pröva att spela in en kort fras med valfria ord på anglosaxiska eller modern engelska, alternativt bräkig amerikanska eller swahili, så är det bara att köra.

Här hittar du en kort snutt av låten.

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Yo!

Jag har börjat så smått på en liten dänga som är någon slags blandning mellan dance och house. Nu skulle jag behöva en sådan där karaktäristisk house-sång som går om och om igen igenom hela låten tills man bara vill skrika och riva sönder sin stereo. Om det är någon, kille eller tjej, ung eller gammal, spetälsk eller inte, som har lust att pröva att spela in en kort fras med valfria ord på anglosaxiska eller modern engelska, alternativt bräkig amerikanska eller swahili, så är det bara att köra.

Här hittar du en kort snutt av låten.

Hmmm, det här är väl mer Italo-disco av gammal hederlig 80-talsmodell eller??? Ser dock potentialen i att den kan bli riktigt, riktigt irriterande 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Fixat. Det låter förjävligt. Men vill du driva nån in i fördärvet så hojta till.

Haha! Jag har absolut ingenting emot att åtminstone höra vad du åstadkommit. Min egen version blev också rätt enerverande vågar jag avslöja :rolleyes:

Attackera gärna mig på MSN eller skicka filen till L4rsson snabel-a Gmail punkt com.

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Fixat. Det låter förjävligt. Men vill du driva nån in i fördärvet så hojta till.

Haha! Jag har absolut ingenting emot att åtminstone höra vad du åstadkommit. Min egen version blev också rätt enerverande vågar jag avslöja :rolleyes:

Attackera gärna mig på MSN eller skicka filen till L4rsson snabel-a Gmail punkt com.

hej pluffo...msn adress ....?

pma mig tummen satt långt inne,,,,,

Link to comment
Dela på andra sajter

Fixat. Det låter förjävligt. Men vill du driva nån in i fördärvet så hojta till.

Haha! Jag har absolut ingenting emot att åtminstone höra vad du åstadkommit. Min egen version blev också rätt enerverande vågar jag avslöja :rolleyes:

Attackera gärna mig på MSN eller skicka filen till L4rsson snabel-a Gmail punkt com.

hej pluffo...msn adress ....?

pma mig tummen satt långt inne,,,,,

bara o klicka på msn knappen jue:P

Link to comment
Dela på andra sajter

Fixat. Det låter förjävligt. Men vill du driva nån in i fördärvet så hojta till.

Haha! Jag har absolut ingenting emot att åtminstone höra vad du åstadkommit. Min egen version blev också rätt enerverande vågar jag avslöja :rolleyes:

Attackera gärna mig på MSN eller skicka filen till L4rsson snabel-a Gmail punkt com.

Fixar det!

Fan, det måste vara det snabbaste jag gjort nånsin. Kollar klockslagen på mina inlägg ovan som ramar in arbetet. 10 minuter från hemtankad grund till färdig prod 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...