Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Yo!

Jag har börjat så smått på en liten dänga som är någon slags blandning mellan dance och house. Nu skulle jag behöva en sådan där karaktäristisk house-sång som går om och om igen igenom hela låten tills man bara vill skrika och riva sönder sin stereo. Om det är någon, kille eller tjej, ung eller gammal, spetälsk eller inte, som har lust att pröva att spela in en kort fras med valfria ord på anglosaxiska eller modern engelska, alternativt bräkig amerikanska eller swahili, så är det bara att köra.

hittar du en kort snutt av låten.

Edited by Pluffo
Annons
Posted
Yo!

Jag har börjat så smått på en liten dänga som är någon slags blandning mellan dance och house. Nu skulle jag behöva en sådan där karaktäristisk house-sång som går om och om igen igenom hela låten tills man bara vill skrika och riva sönder sin stereo. Om det är någon, kille eller tjej, ung eller gammal, spetälsk eller inte, som har lust att pröva att spela in en kort fras med valfria ord på anglosaxiska eller modern engelska, alternativt bräkig amerikanska eller swahili, så är det bara att köra.

hittar du en kort snutt av låten.

Hmmm, det här är väl mer Italo-disco av gammal hederlig 80-talsmodell eller??? Ser dock potentialen i att den kan bli riktigt, riktigt irriterande 😮

Posted (edited)

Ok...Eftersom ingen tydligen vill ställa upp så får jag hoppa in själv. Lådan, du får höra den när den är klar och hamnar i demoinspelningarna 😛

Jejje: 😉

Edited by Pluffo
Posted (edited)
Fixat. Det låter förjävligt. Men vill du driva nån in i fördärvet så hojta till.

Haha! Jag har absolut ingenting emot att åtminstone höra vad du åstadkommit. Min egen version blev också rätt enerverande vågar jag avslöja :rolleyes:

Attackera gärna mig på MSN eller skicka filen till L4rsson snabel-a Gmail punkt com.

Edited by Pluffo
Posted
Fixat. Det låter förjävligt. Men vill du driva nån in i fördärvet så hojta till.

Haha! Jag har absolut ingenting emot att åtminstone höra vad du åstadkommit. Min egen version blev också rätt enerverande vågar jag avslöja :rolleyes:

Attackera gärna mig på MSN eller skicka filen till L4rsson snabel-a Gmail punkt com.

hej pluffo...msn adress ....?

pma mig tummen satt långt inne,,,,,

Posted

hej pluffo...msn adress ....?

pma mig tummen satt långt inne,,,,,

bara o klicka på msn knappen jue:P

Posted

Fixar det!

Fan, det måste vara det snabbaste jag gjort nånsin. Kollar klockslagen på mina inlägg ovan som ramar in arbetet. 10 minuter från hemtankad grund till färdig prod 😳