Jump to content
Annons

Öppna micken! Blue Baby Bottle.


JahCrab

Recommended Posts

Det är redan en tråd halv om halvt igång som handlar om att öppna en ATM-31.

Men detta handlar om en Blue Baby Bottle, så jag kör igång en ny tråd.

Jag impulsköpte en på eBay för ett tag sedan och idag hämtade jag paketet.

Det verkar som att kapseln är lite lös, om jag snurrar på micen så... märker man att den är lös genom att den så att säga... faller på plats.

Förvisso ganska minimalt, men märkbart är det.

Det är definitivt någonting löst därinne.

Nu till min fråga, är det någon här som vet om man kan öppna den själv och fixa det? Att skicka in den till USA är inte jättedyrt(sisådär 300 kr, kanske gånger 2 om frakten tillbaks går på mig också) men det hade varit trevligt om det gått att fixa det själv, det är ju dags att handla julklappar och en halv tusing hit och dit vore lite synd att bli av med. 😆

Äh, jag är ganska värdelös på att fatta mig kort, men är det någon som vet om man kan öppna sin Baby Bottle själv och fixa?

Det finns ju kapselset på marknaden för Baby Bottle och då borde det rimligtvis gå att skruva av den åtminstone?

All hjälp är välkommen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det borde inte vara några problem att öppna och fixa det själv.

Jag har aldrig tittat på det, men jag ska ta en titt på min Babybottle i kväll (natt? 😆 ) när jag hinner med det - om ingen annan hinner före...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte vågat prova att skruva av varken övre eller nedre så att säga.

Det borde ju går att göra, det kan ju inte direkt finnas något annat sätt att öppna den på egentligen... om man ser efter antalet rörliga delar 😄

Blue:s forum har inte mycket att säga förutom att företaget inte rekommenderar att man mekar själv med den. Oväntat... 😄

Något annat har jag inte hittat efter googlande på ämnet.

Nu är det fikadags på stan, skall testa lite ikväll, försiktigt. Vill ju inte ha sönder den mer... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...