Jump to content
Annons

Investera i kompressor... LA-2


Lilleman

Recommended Posts

Annons

Visst är de härliga... jag förstår att du är sugen på att testa dem... jag vet ju hur bra de är... så det är bara att skriva GRATTIS...

Per

Jo... de är fantastiska på sång och bas... men funkar till det mesta... de är lite långsamma för trummorna (trumbuss eller overhead).... den kan funka på virvel och kagge om man inte gasar för hårt och när man inte har för mycket läck...

De finns de som säger att LA2:an ska vara underbar på Elgitarr... men jag får till det bättre med LA-3orna...

Manley ELOP är också bra...

Det bästa som finns på trummor är ADR F760X-RS... Den gamla Helios varianten från 70 - 71.

Mina LA2:or är ändå det bästa jag har trots andra fina prylar...

Jag har lite nytt på gång... det kan vi prata om nästa vecka...

Redigerat av pereds
Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är de härliga... jag förstår att du är sugen på att testa dem... jag vet ju hur bra de är... så det är bara att skriva GRATTIS...

Per

Jo... de är fantastiska på sång och bas... men funkar till det mesta... de är lite långsamma för trummorna (trumbuss eller overhead).... den kan funka på virvel och kagge om man inte gasar för hårt och när man inte har för mycket läck...

De finns de som säger att LA2:an ska vara underbar på Elgitarr... men jag får till det bättre med LA-3orna...

Manley ELOP är också bra...

Det bästa som finns på trummor är ADR F760X-RS... Den gamla Helios varianten från 70 - 71.

Mina LA2:or är ändå det bästa jag har trots andra fina prylar...

Jag har lite nytt på gång... det kan vi prata om nästa vecka...

Här ska det komprimeras.... Robert Mutt Langs produktioner kommer att framstå som spretiga jämfört med mina... 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...