Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Rhythm Sticks, för alla som vill spela trummor utan trummor.

Trumpinnarnas druvor lyser nÀr du slÄr slagen, och den lilla högtalaren i andra Ànden ljuder som en kagge, virvel eller cymbal.

Priset? 199:- hos Teknikmagasinet.

Mer information hos Teknikmagasinet eller iwantoneofthose.com

Spana in filmen ocksÄ, sÄ inser du att produkten Àr det bÀsta sedan skivat bröd.

Redigerat av Linus
Annons
Postat
Spana in filmen ocksÄ, sÄ inser du att produkten Àr det bÀsta sedan skivat bröd.

Haha oj vad jag skrattade nĂ€r jag tĂ€nkte pĂ„ kommentaren "bĂ€sta som hĂ€nt sendan skivat bröd", och sen satte pĂ„ filmen. 😎 Klockrent!

Postat

Hahaha, det hade du rĂ€tt i 😳

Jag uppdaterar det första inlÀgget.

Postat

Hade ett par liknande nÀr jag var liten... fast de hade bara virvelljud!

Jag brukade springa runt med dem nonstop och slĂ„ i luften. Det hela slutade med att mina förĂ€ldrar gömde dem frĂ„n mig, och jag förstĂ„r dem nog! 😉

Postat

Haha oj vad jag skrattade nĂ€r jag tĂ€nkte pĂ„ kommentaren "bĂ€sta som hĂ€nt sendan skivat bröd", och sen satte pĂ„ filmen. 😄 Klockrent!

Samma hĂ€r 😆

Postat (redigerat)

Ouj...vĂ€nta bara till den "triggbara" versionen kommer...innehĂ„llande toms, rides, splash etc etc 😛

Redigerat av slaptap
Postat
Ouj...vĂ€nta bara till den "triggbara" versionen kommer...innehĂ„llande toms, rides, splash etc etc 😎

... och med trÄdlös usb för triggning av trumprogram i datorn.

Postat
Hade ett par liknande nÀr jag var liten... fast de hade bara virvelljud!

Jag brukade springa runt med dem nonstop och slĂ„ i luften. Det hela slutade med att mina förĂ€ldrar gömde dem frĂ„n mig, och jag förstĂ„r dem nog! 😛

haha..tack för tipset.. nu vet jag vad jag ska ge andras barn i present!!

😛

Postat

Det Àr sÄna hÀr man skall ha pÄ den dÀr festen ni vet. Den dÀr man bjuder pÄ en bÄl, som bara smakar frukt och socker (eftersom man hÀllt i 20 kg socker) men som egentligen Àr 80% strÄrom. Deltagarna Àr mestadels musiker. Fram med trumpinnarna och ... lÄt kaoset bryta ut.

Postat
Det Àr sÄna hÀr man skall ha pÄ den dÀr festen ni vet. Den dÀr man bjuder pÄ en bÄl, som bara smakar frukt och socker (eftersom man hÀllt i 20 kg socker) men som egentligen Àr 80% strÄrom. Deltagarna Àr mestadels musiker. Fram med trumpinnarna och ... lÄt kaoset bryta ut.

Haha

Postat
nu vet jag vad jag ska ge andras barn i present!!

Jag med! đŸ˜±

Postat

Är det bara jag som vill ha seriöst...fĂ„r en kĂ€nsla att en ironisk ton rĂ„der.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.