Jump to content
Annons

LogicPluggar..

Dr.Henriksson (oregistrerad)

Recommended Posts

Postat

..ja.. alltså. finns det nå roliga gratispluggar till logic och i så fall vart hittar jag dom??

nån som har nå tips..?

Annons
Postat

men dra mig sidledes.. ni är ju för trevliga.

Postat (redigerat)

Det finns en sökmotor som heter Google. Om du skriver in free plugins AU så får du ett svar.

Ja . . jag är lite ironisk.

😕

Man kan söka på Studios Forums hemsida och då få denna sida.

äsch då . . Pluffo hann före

Redigerat av chrisB
Postat

aldrig hört talas om... goggle eller vad hette det.. tyckte naturligtvis att det var roligare att väsnas lite. tack för dom fabulösa länkarna!!!

Postat

hehe, ja just det. går mest på bibblan och slår i diverse uppslagsverk.. känns mest högkulturellt och framförallt mest true!

ironin tätnar om ännu mer ..

😎

Postat

Om forumiten, ny som gammal, inte vet vad google är, kan han använda sig av google för att få reda på det. Då kan forumiten finna finfina figurer såsom denna, som reder ut alla eventuella missförstånd.

googles.gif

Postat
Om forumiten, ny som gammal, inte vet vad google är, kan han använda sig av google för att få reda på det. Då kan forumiten finna finfina figurer såsom denna, som reder ut alla eventuella missförstånd.

googles.gif

Är inte det där Hacke som ung?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.