Jump to content
Annons

Borttagen


P-O

Recommended Posts

Hej! Kolla in min film som jag gjorde till min musik. 🙂

Visst är det amatörernas afton över det men den är enkelt gjord. 😄

Kul att leka så med musik att göra film till det.🙂

Jag använde mej av Windows Movie Maker.

Har plockat bort länken!

Ville bara visa hur enkelt man kan göra en film med en vanlig digitalkamera som Sony DSC-W30 och att lägga på musik på det sen

få ett ganska bra resultat trots allt av det. 🙂

Redigerat av P-O
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har rensat ganska mycket av effekterna i själva filmen nu, så ska det vara bättre.

Redigerat av P-O
Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm, vill du ha konstruktiv kritik på den? Jag kan ju försöka då, trots att jag inte kan ett skit om filmskapande 😆

Tror det skulle bli bättre om du tog bort ljudet från kameramikrofonen, som det verkar som du gjort i slutet, i hela filmen. Man hör trafiken från någon väg och ibland blåser vinden rakt in i micen.

Sen kan du ju lägga på ren fågelsång, fotsteg och sånt, så att det blir mer störningsfritt. Då skulle det förmodligen kännas mycket mindre hemvideo om det.

Sen kan du ju försöka klippa bort din skugga också 😛

Tyvärr känner jag mig nog inte så vilsen som det var meningen, lite inslag där du springer med kameran och verkar mer desperat och full av panik skulle kanske förmedla den känslan?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojoj! skakig kamera. 😆

Jag tycker också att du ska ta bort mikrofon-ljudet och lägga in egna ljud. Och undvik din skugga. 😛

Kul med filmer ibland och inte bara musik på forumet. btw, så tycker jag att musiken till filmen lät riktigt bra. 😄

Redigerat av Danabacken
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för era kommentarer! 😄

He he min skugga ska inte falla mer hur som helst har rensat bort den sen har jag lyft fram musiken mera. 🙂

Redigerat av P-O
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...