Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jaha forumers?

Vad sĂ€gs? Har iof funnits ett tag, men Ă€r nog en doldis för "den stora skaran" 🙂

Design, Olle Plahn.

Harpa2.JPG

Harpa1.JPG

Redigerat av Umemagnus
Annons
Postat (redigerat)

Hörru Magnus, det verkar vara dĂ„lig kĂ€nsla för feeling i den dĂ€r strĂ„ken i din signatur... 🙂🙂

Det gĂ€ller att ha kĂ€nsla för feeling nĂ„gon sa... đŸ˜Č

Redigerat av Lilleman
Postat
Är det din? 🙂

Nope, det Àr inte min, men jag fick vara "testpilot" pÄ instrumentet... Gjorde nÄgra gig med cirkus cirkör för ett drygt Är den... LÄter som en elgitarr, fast ser annorlunda ut...

Postat
Hörru Magnus, det verkar vara dĂ„lig kĂ€nsla för feeling i den dĂ€r strĂ„ken i din signatur... 🙂🙂

Det gĂ€ller att ha kĂ€nsla för feeling nĂ„gon sa... đŸ˜Č

HAHA, ja, den Ă€r lite yxig, men det var den enda bilden jag hittade... som rörde sig... 🙂

Postat

Ha, coolt, om du kan lÄna den... vill du dÄ gÀsta Ä spela pÄ lite obskyr hÄrdrock (inte dödsbandet jag lobbar för hÀr, utan lite mer stÀdat)? Vi kan ju Àta surströmming efter! =)

Postat
Är den piezo bestyckad?

Vad kostar den?

NÀr kommer det en sju-strÀngad version :=)

Jao, den Àr piezo-bestyckad!

Postat
Ha, coolt, om du kan lÄna den... vill du dÄ gÀsta Ä spela pÄ lite obskyr hÄrdrock (inte dödsbandet jag lobbar för hÀr, utan lite mer stÀdat)? Vi kan ju Àta surströmming efter! =)

Vi kan nog fixa till en lösning.... bara ni stĂ„r för surströmmingen 😄

Postat
Har den MIDI-ut? 😆

tyvĂ€rr inte midi.... det fĂ„r bli real stuff, Ă„ dĂ„ vet du vem som du ska kontakta 😄

Postat

Vi kan nog fixa till en lösning.... bara ni stĂ„r för surströmmingen 😳

SjÀlvklart. =) Jag springer pÄ dig pÄ skolan!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.