ChromaWoods Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Du är min idol nu! 😉 😕 U like? 😄 Fan asså... jag har gått och trånat efter Axiomen ett tag nu... funderat fram och tillbaka på om jag inte ska gå ner i prisklass. Funderat över mina behov osv... Men fan... Den är grym. Toksköna tangenter, massa controllers, trumpads. Aahh... 😉 Vete katten vars jag ska ställa den men jag får väl möblera om.
Pazo Postat 4 december 2006 Trådstartare Postat 4 december 2006 Du är min idol nu! 😄 😕 U like? 🙂 Fan asså... jag har gått och trånat efter Axiomen ett tag nu... funderat fram och tillbaka på om jag inte ska gå ner i prisklass. Funderat över mina behov osv... Men fan... Den är grym. Toksköna tangenter, massa controllers, trumpads. Aahh... 😉 Vete katten vars jag ska ställa den men jag får väl möblera om. 😄 Jag vill mest ha ett fett kontrolbord! Och en dator somklarar av det då 😉
Pico Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 Du är min idol nu! 😉 😕 U like? 😄 Fan asså... jag har gått och trånat efter Axiomen ett tag nu... funderat fram och tillbaka på om jag inte ska gå ner i prisklass. Funderat över mina behov osv... Men fan... Den är grym. Toksköna tangenter, massa controllers, trumpads. Aahh... 😉 Vete katten vars jag ska ställa den men jag får väl möblera om. Den kanske var dyr, men du lär ju inte behöva byta upp dig inom en vecka. 😄
Christofer Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 2 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare) 1 medlem(mar): ChromaWoods
ThomasJ Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 2 besökare läser denna tråd (0 gäster och 1 anonyma besökare)1 medlem(mar): ChromaWoods Hej. Jag heter Thomas men kallas för Lådan. Jag vill vara 1 anonym!
Pazo Postat 4 december 2006 Trådstartare Postat 4 december 2006 jag har fan bara lyssnat på fusion hela dagen! 😉
Umemagnus Postat 4 december 2006 Postat 4 december 2006 packat lådor till förbannelse... fyfan va skönt... Flyttar på fredag från 46m2/ 2 rok, till 115m2/ 6 rok... Ett alldeles eget rum för musikskapande...I´m in heaven!!!! 😉
Christofer Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Jag sov tio timmar inatt 😄 Jag har inte gått och lagt mig än. 😄
Overkill Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Jag sov tio timmar inatt 😄 Jag har inte gått och lagt mig än. 😄 Men du ska ju inte till skolan(?) så då är det ju skillnad 😄
Christofer Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Jag sov tio timmar inatt 😄 Jag har inte gått och lagt mig än. 😄 Men du ska ju inte till skolan(?) så då är det ju skillnad 😄 😄
ChromaWoods Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 packat lådor till förbannelse... fyfan va skönt... Flyttar på fredag från 46m2/ 2 rok, till 115m2/ 6 rok... Ett alldeles eget rum för musikskapande...I´m in heaven!!!! 😄 Längtar tills jag kan säga detsamma.. Musikutrustningen tar allt mer plats i vardagsrummet och själva vardagsrummet som sådant, krymper. Måste möblera om, det funkar inte längre! 😄
Micke H Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Oh, yeah! Har precis köpt en GT-8, och faaaaaen vad bra den låter! Och då spelar jag med hörlurar! Idag ska jag ta med den till replokalen för första gången!!!! 😄😄😄
Overkill Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Oh, yeah! Har precis köpt en GT-8, och faaaaaen vad bra den låter! Och då spelar jag med hörlurar! Idag ska jag ta med den till replokalen för första gången!!!! 😄😄😄 Vad är det? 😄 Är det typ en såndär pedal? 😄
Micke H Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Okunniga unge! 😄 Det är ju en multieffekt, i samma storlek som POD XT eller Vox Tonelab! Dock, i mitt tycke, MYCKET bättre än någon av dom! Jag har fått in en grymt bra dist, och ett cleant ljud som simulerar en piezo som faktiskt låter riktigt jävla grymt! 😄
Linus Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Jag har fått in en grym sadist, och ett lent judo som simmar i lera med Pico som faktiskt låter som ett riktigt järv-grymt! 🙂 😉
Dingbats Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 Mitt internet funkar inte hemma... så nu kan jag bara skriva från skolan... 😏
Micke H Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 😏 Tror att jag ska börja med sex igen... När slutade du? För fem minuter sedan...? 😉
Dark Of Light Postat 5 december 2006 Postat 5 december 2006 😏 Tror att jag ska börja med sex igen... När slutade du? För fem minuter sedan...? 😉 😎😉 Det var iförrgår sist... 🙂
Recommended Posts