Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Finns autotune som plugin i FL ?

AutoTune gör ingen radioröst (såvida du inte menar att det ska låta som mycket av sången som spelas i radio gör... 🙂)

Det är snarade som andra har sagt EQ och ev. lite dist du söker.

Nej det finns inget autotune i fl men jag kan rekkomendera melodyne uno 🙂... en artist som använder mängder av autotune är basshunter...

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Jag provade dra hem GSNAP [gratis] vilket är ett autotune filter vst med lite rattar och dyrligt. Men jag fattar inte ett piss av det. Då jag sjunger förvrängs snarare min pitch i rösten och ballar ur. Låter som om jag inhalerar vatten eller liknande.

något bättre autotune än Gsnap jag kan prova??

Då jag spelar in min röst och vill få den distad så använder jag Cool edit.

Mycket bra program till att för redigera samplar 😱

Dela på andra sajter

Jag provade dra hem GSNAP [gratis] vilket är ett autotune filter vst med lite rattar och dyrligt. Men jag fattar inte ett piss av det. Då jag sjunger förvrängs snarare min pitch i rösten och ballar ur. Låter som om jag inhalerar vatten eller liknande.

något bättre autotune än Gsnap jag kan prova??

Då jag spelar in min röst och vill få den distad så använder jag Cool edit.

Mycket bra program till att för redigera samplar 😆

Coll edit är det enklaste för att förvränga rösten (Tycker jag). Autotune: Celmony melodyne rekommenderar jag iaf 😄.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.