Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Andreas Lindgren heter jag och kallas för en massa olika grejjer beroende pĂ„ vem som sĂ€ger det 😼

Jag jobbar pÄ Scania i SödertÀlje som tekniker med inriktning pÄ AVL Puma Open applikationer. AlltsÄ styrsystemsprogramering.

Ja e leadsÄngare i Fallen Leafs www.fallenleafs.com, ett band som jag tror jÀttemycket pÄ bara dom kan fÄ arslet ur vagnen och engagera sig...

Jag hÄller ocksÄ pÄ med ett soloprojekt som inte har nÄ namn Ànnu men nÄt i stilen me D.i.a eller Lindgren borde funka.

SĂ„ ja tĂ€nkte surfa runt hĂ€r o löka mig igenom lite av varje 🙂

/MVH Andeas "D.i.a" Lindgren

Annons
Postat

Hoj och vÀlkommen!

Forumet behöver fler sĂ„ngare.... och tro mig, du Ă€r inte ensam om att ha bandmedlemmar med arslet i vagnen! 😼

Postat

VĂ€lkommen! Hoppas det du fĂ„r fart pĂ„ bandmedlemmarna! Hade inte varit för lathet hos andra mĂ€nniskor sĂ„ kanske jag hade varit nĂ„got inom musikvĂ€rlden idag... 🙂😼😄

Postat

NÀmen vÀlkommen!

Du rÄkar ine kÀnna en Marcus som jobbar pÄ samma stÀlle som dig?`Eller han kanske har slutat iofs:P

Postat

Tjena! VĂ€lkommen!

• 3 veckor senare...
Postat

Tillbaka efter en himla lĂ„ng semester sĂ„ nu kan ja börja ta del av erfarenheterna och kanske ge lite ocksĂ„ 🙂

Och tack sĂ„ mycket för alla fina vĂ€lkomstmeddelanden. D e sĂ„ d ska se ut för att man ska vilja vara kvar 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.