D.i.a Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 Andreas Lindgren heter jag och kallas för en massa olika grejjer beroende pĂ„ vem som sĂ€ger det đź Jag jobbar pĂ„ Scania i SödertĂ€lje som tekniker med inriktning pĂ„ AVL Puma Open applikationer. AlltsĂ„ styrsystemsprogramering. Ja e leadsĂ„ngare i Fallen Leafs www.fallenleafs.com, ett band som jag tror jĂ€ttemycket pĂ„ bara dom kan fĂ„ arslet ur vagnen och engagera sig... Jag hĂ„ller ocksĂ„ pĂ„ med ett soloprojekt som inte har nĂ„ namn Ă€nnu men nĂ„t i stilen me D.i.a eller Lindgren borde funka. SĂ„ ja tĂ€nkte surfa runt hĂ€r o löka mig igenom lite av varje đ /MVH Andeas "D.i.a" Lindgren
brojd Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 Hoj och vĂ€lkommen! Forumet behöver fler sĂ„ngare.... och tro mig, du Ă€r inte ensam om att ha bandmedlemmar med arslet i vagnen! đź
Hellpig Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 VĂ€lkommen! Hoppas det du fĂ„r fart pĂ„ bandmedlemmarna! Hade inte varit för lathet hos andra mĂ€nniskor sĂ„ kanske jag hade varit nĂ„got inom musikvĂ€rlden idag... đđźđ
ThomasJ Postat 20 juli 2006 Postat 20 juli 2006 NÀmen vÀlkommen! Du rÄkar ine kÀnna en Marcus som jobbar pÄ samma stÀlle som dig?`Eller han kanske har slutat iofs:P
D.i.a Postat 7 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 7 augusti 2006 Tillbaka efter en himla lĂ„ng semester sĂ„ nu kan ja börja ta del av erfarenheterna och kanske ge lite ocksĂ„ đ Och tack sĂ„ mycket för alla fina vĂ€lkomstmeddelanden. D e sĂ„ d ska se ut för att man ska vilja vara kvar đ
Nexustwins Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 Under hĂ„rt diggande av en lĂ„t sĂ€ger jag hej ! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.