Jump to content
Annons

Läppläsare avslöjar Materazi


labero

Recommended Posts

Känner att sitter och rannsakar och censurerar mig själv i den här tråden. Nu jävlar;

Är jag den enda här som tycker det är kul när det är slagsmål? 😄 Vad vore väl hockey utan lite fajt om pucken? Det visar väl att man verkligen brinner för det? Och hur roligt är det inte att se på t.ex Ultimate Fighting? Där är det minsann inga skallar i brösthöjd, inte.

Heja Zidane, säger jag.

Med bevisat menar jag t.ex actionfilmer. Hur populära är inte dom? (Lite långsökt kanske 🙂)

Redigerat av Krokodil
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Känner att sitter och rannsakar och censurerar mig själv i den här tråden. Nu jävlar;

Är jag den enda här som tycker det är kul när det är slagsmål? 😄 Vad vore väl hockey utan lite fajt om pucken? Det visar väl att man verkligen brinner för det? Och hur roligt är det inte att se på t.ex Ultimate Fighting? Där är det minsann inga skallar i brösthöjd, inte.

Heja Zidane, säger jag.

Med bevisat menar jag t.ex actionfilmer. Hur populära är inte dom? (Lite långsökt kanske 🙂)

Jag tycker det är väldigt stor skillnad på sporter som fotboll, hockey, handboll m.fl och kampsporter där det går ut på att oskaldligöra eller helt enkelt slå ut motståndaren. I det första fallet tycker jag inte sporten tjänar på "våldet" (och fusket) men i det senare fallet så är våldet själva huvudsaken.

Jag vill se bra anfall, vilka gärna får neutraliseras av bra försvarspel men inte slag med klubban, hooking, sparkar och ständiga knuffar som bara bidrar till mindre avslutningar och sämre spel.

Vill jag se våld så ser jag hellre på K1 eller något liknande

Link to comment
Dela på andra sajter

Känner att sitter och rannsakar och censurerar mig själv i den här tråden. Nu jävlar;

Är jag den enda här som tycker det är kul när det är slagsmål? 😄 Vad vore väl hockey utan lite fajt om pucken? Det visar väl att man verkligen brinner för det? Och hur roligt är det inte att se på t.ex Ultimate Fighting? Där är det minsann inga skallar i brösthöjd, inte.

Heja Zidane, säger jag.

Med bevisat menar jag t.ex actionfilmer. Hur populära är inte dom? (Lite långsökt kanske 🙂)

Det är väl en helt annan sak med skådespelare som låtsasslåss på film. I fall du nu inte visste det så gör det faktiskt ont att få en smäll i verkliga livet.

"lite fajt om pucken" är väl helt okey men att skalla någon i bröstet (som inte ens har bollen) har väl knappast något med sporten att göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker iallafall han ska ha en eloge för kreativiteten. Tror aldrig jag sett någon välja att skalla någon i bröstet. Min logik skulle vara att min nacke och mitt huvud skulle ta mer skada än en 90Kg kille i sin tyngsta (och hårdaste) del på kroppen.

Friskt vågat, hälften brunnet

😳😳

Link to comment
Dela på andra sajter

I fall du nu inte visste det så gör det faktiskt ont att få en smäll i verkliga livet.

Jo, tack, det vet jag. Och du är slagsmålaren #1 eller?

Jag tycker det är väldigt stor skillnad på sporter som fotboll, hockey, handboll m.fl och kampsporter där det går ut på att oskaldligöra eller helt enkelt slå ut motståndaren. I det första fallet tycker jag inte sporten tjänar på "våldet" (och fusket) men i det senare fallet så är våldet själva huvudsaken.

Håller med om att det finns onödigt våld i sporter. Tråkigt när det är nåt som stannar upp, som du säger. Men om man tar ut allt våld i hockey, så blir det nog inte lika underhållande längre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...