ludwig Postat 2 juli 2006 Postat 2 juli 2006 hittade http://www.musikborsen.se/itempg.aspx?id=135746&artno=135603 kan den vara bra eller är det bara skit? hade tänkt att använda den som sång och akustiskgitarr. den var billigt iaf! 😠
Itzhak Postat 2 juli 2006 Postat 2 juli 2006 hm... proffessionell, ultralågt brus, exeptionellt rak frekvensåtergivning... ja, för fan. den är nog bra.
Claes Holmerup Postat 2 juli 2006 Postat 2 juli 2006 Eftersom du är ny på forumet - välkommen hit, förresten 😕 - så tipsar jag om min testsite, där du kan hämta ljudexempel på hur det kan låta med nästan 100 olika mikrofonmodeller. Dock väldigt tunnsått med Behringer-micar...
dancedancedance Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 jag tycker du ska lägga 500 kr mer och köpa en Studio Projects B1. jag mfl kan rekommendera den
Claes Holmerup Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 jag tycker du ska lägga 500 kr mer och köpa en Studio Projects B1.jag mfl kan rekommendera den Jäpp! I den lägsta prisklassen, tycker jag också att Studio Projects B1 är klart bäst bland de jag har testat. 😏
Henrik Andersson Vogel Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 hm... proffessionell, ultralågt brus, exeptionellt rak frekvensåtergivning... ja, för fan. den är nog bra. 😉
ludwig Postat 3 juli 2006 Trådstartare Postat 3 juli 2006 Eftersom du är ny på forumet - välkommen hit, förresten 😏 - så tipsar jag om min testsite, där du kan hämta ljudexempel på hur det kan låta med nästan 100 olika mikrofonmodeller. Dock väldigt tunnsått med Behringer-micar... ah, tack 🤪 jo, den har jag redan sett, den är great... =)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.