Jump to content
Annons

Eken - Feel the bass


hur var detta?  

9 röster

  1. 1. hur var detta?

    • Bra
      7
    • anuz
      1


Recommended Posts

Här kommer man med en litten Trance/Hardstyle från mig, (ovanligt men kul! 😛 )

LÅTNAMN: Feel The Bass

ARTIST/GRUPP: Jag

GENRE: Trance/hardstyle

LÅTLÄNGD: 5.4 minuter

KOMPOSITÖR: Jag

PRODUCENT: Jag

EV. MEDVERKANDE: Jag bara Jag

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 8,336 Mb

STATUS: Färdig demo

LÅTLÄNK:Klicka Här!

nästa låt blir en klassisk metal, blev för svårt så jag gjorde en trance istället 😮

Redigerat av EkenMusiX
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
*BumP*  *BumP*

Bump bump på dig själv vet ja 😆 .. Väcka mig så här mitt i natta.. Nåväl bara jag fått hem låtf**n så ska du få recension.. Hmm.. Sådärja..

Men vänta nu 😆 .. den här låten har ju hitpontential.. Men det måste in lite sång för det.. Skriv genast en kulig sommrig text och gör en Gunther av den 😉 efterlys ett par skönsjungade körtjejjer och lägg en halvakass manlig vox med mycket humor och lite fånig autotune på svengelska så spöar du skiten ur BOT-annas låt i sommar 😄

Ps. jag har direktnummret till Warner Bros VD i Svedala.. Och han är skydlig mig nåra bira faktiskt 😉

ds.

Link to comment
Dela på andra sajter

*BumP*  *BumP*

Bump bump på dig själv vet ja 😆 .. Väcka mig så här mitt i natta.. Nåväl bara jag fått hem låtf**n så ska du få recension.. Hmm.. Sådärja..

Men vänta nu 😆 .. den här låten har ju hitpontential.. Men det måste in lite sång för det.. Skriv genast en kulig sommrig text och gör en Gunther av den 😉 efterlys ett par skönsjungade körtjejjer och lägg en halvakass manlig vox med mycket humor och lite fånig autotune på svengelska så spöar du skiten ur BOT-annas låt i sommar 😄

Ps. jag har direktnummret till Warner Bros VD i Svedala.. Och han är skydlig mig nåra bira faktiskt 😉

ds.

Ja verkligen, detta har potential. Jätteskön melodislinga!

Låter nästan som du har tagit dig igenom basshunters hitskola! 😄

Redigerat av pirateKING
Link to comment
Dela på andra sajter

*BumP*  *BumP*

Bump bump på dig själv vet ja 😛 .. Väcka mig så här mitt i natta.. Nåväl bara jag fått hem låtf**n så ska du få recension.. Hmm.. Sådärja..

Men vänta nu 🙂 .. den här låten har ju hitpontential.. Men det måste in lite sång för det.. Skriv genast en kulig sommrig text och gör en Gunther av den 😛 efterlys ett par skönsjungade körtjejjer och lägg en halvakass manlig vox med mycket humor och lite fånig autotune på svengelska så spöar du skiten ur BOT-annas låt i sommar 😄

Ps. jag har direktnummret till Warner Bros VD i Svedala.. Och han är skydlig mig nåra bira faktiskt 😉

ds.

hahhaa!! 🙂 shit!, jag blir generead tack!m japp, sommarjobbar till en sm 58 samt en preamp till den, och sen får syrran sjunga med sin perfekta röst tänkte jag 😉 (hon är utbildad) Tack så mycket!

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter gött det här, Skulle lag en 4 step delay på crasharna, och lagt en reversed crash före vissa. Då smäler det in bättre 😛. Nån fet pad i bakgrunden skulle inte skada, då blir låten mycket fylligare. 😛

//Sebbe 😄

-----------------------------------------------------------------

Lägger till en kompis kritik, (Han är inte medlem):

Introt låter konstig när ett pipljud inleder låten och så poff börjar den bara.

//Marcel 😄

Redigerat av Nexustwins
Link to comment
Dela på andra sajter

Låter gött det här, Skulle lag en 4 step delay på crasharna, och lagt en reversed crash före vissa. Då smäler det in bättre 😛. Nån fet pad i bakgrunden skulle inte skada, då blir låten mycket fylligare. 😄

//Sebbe 😄

-----------------------------------------------------------------

Lägger till en kompis kritik, (Han är inte medlem):

Introt låter konstig när ett pipljud inleder låten och så poff börjar den bara.

//Marcel 🙂

okiiee 😛 THANX NEXUS OCH MARCEL oj caps look ^^

Link to comment
Dela på andra sajter

*BumP*  *BumP*

Bump bump på dig själv vet ja 😄 .. Väcka mig så här mitt i natta.. Nåväl bara jag fått hem låtf**n så ska du få recension.. Hmm.. Sådärja..

Men vänta nu 😄 .. den här låten har ju hitpontential.. Men det måste in lite sång för det.. Skriv genast en kulig sommrig text och gör en Gunther av den 😲 efterlys ett par skönsjungade körtjejjer och lägg en halvakass manlig vox med mycket humor och lite fånig autotune på svengelska så spöar du skiten ur BOT-annas låt i sommar 😆

Ps. jag har direktnummret till Warner Bros VD i Svedala.. Och han är skydlig mig nåra bira faktiskt 😲

ds.

Ja verkligen, detta har potential. Jätteskön melodislinga!

Låter nästan som du har tagit dig igenom basshunters hitskola! 😆

Tack Pirateking! kul o höra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...