Jump to content
Annons

Domination


Mutz

Recommended Posts

Annons
  • 2 veckor senare...

Jo just ja... Det var nån som nämnde gitarrerna tidigare va?

Den ena kör väl Blue Voodoo och den andre 5150 eller hur? Jag tänkte på att det nästan var lite för mycket skillnad på vänster/höger en sväng...

Jävligt bra jobbat annars! Riktigt imponerad över att du lyckades få bra ljud ur en replokal i Forshaga, jag har aldrig lyckats.... 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo just ja... Det var nån som nämnde gitarrerna tidigare va?

Den ena kör väl Blue Voodoo och den andre 5150 eller hur? Jag tänkte på att det nästan var lite för mycket skillnad på vänster/höger en sväng...

Jävligt bra jobbat annars! Riktigt imponerad över att du lyckades få bra ljud ur en replokal i Forshaga, jag har aldrig lyckats.... 😉

hehe Ja med lite mäck så låter det hyffast.

Ja du har både rätt och fel på stärkarna. Den ena är en Crate, den andra är en Line 6.

Håller med om att stärkarna skiljer för mycket i stil, men grabbarna vill ha det så.

Så du vet att domination kommer från Forshaga... Hur om man får fråga?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du har både rätt och fel på stärkarna. Den ena är en Crate, den andra är en Line 6.

Håller med om att stärkarna skiljer för mycket i stil, men grabbarna vill ha det så.

Så du vet att domination kommer från Forshaga... Hur om man får fråga?

Aha, trodde han körde på den gamla fortfarande hehe...

Mm, det brukar oftast va så att bandet vill ha lite final cut-åsikter som inte alltid är bäst för helheten hehe 😉

Jag har spelat med alla i det bandet förutom Markus. Sen är man ju från Forshaga och repade i den replokalen i massa år hehe 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du har både rätt och fel på stärkarna. Den ena är en Crate, den andra är en Line 6.

Håller med om att stärkarna skiljer för mycket i stil, men grabbarna vill ha det så.

Så du vet att domination kommer från Forshaga... Hur om man får fråga?

Aha, trodde han körde på den gamla fortfarande hehe...

Mm, det brukar oftast va så att bandet vill ha lite final cut-åsikter som inte alltid är bäst för helheten hehe 😉

Jag har spelat med alla i det bandet förutom Markus. Sen är man ju från Forshaga och repade i den replokalen i massa år hehe 😉

Hehe ok... Jag spelar ju med Markus nu ja...

Link to comment
Dela på andra sajter

Fett! Jag tycker det här är bra! Jag har inget att tillägga. Du jobbar med många olika genres du! Jag läste att du "bara" spelat in det, men det krävs ju (tycker jag) att man har koll på genren man spelar in. Gött mos som han sa floristen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fett! Jag tycker det här är bra! Jag har inget att tillägga. Du jobbar med många olika genres du! Jag läste att du "bara" spelat in det, men det krävs ju (tycker jag) att man har koll på genren man spelar in. Gött mos som han sa floristen.

Hehe ja man gillar det mesta. Det är dock den tyngre och hårdare musiken som står mig varmast om hjärtat!

Kul att du gillar denna i allfall. Tycker ljudet blev hyffsat, man övar ju fortfarande bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...