Jump to content
Annons

Hej allesammans.. Nu ska vi sjunga en sång :)


osiris

Recommended Posts

Tjena!

Jag är ny här... men jag hade tänkt att bli gammal... så småningom 😉

Håller på att lära mig det här med inspelning... är väl tänkt att jag ska gå i nån skola... vet bara inte riktigt vilken än... men det löser sig väl 🙂

Jag gillar snygga akustiska gitarrljud... gärna omstämda till det oigenkännliga 😄 Vad gillar ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tjena!

Jag är ny här... men jag hade tänkt att bli gammal... så småningom 😄

Håller på att lära mig det här med inspelning... är väl tänkt att jag ska gå i nån skola... vet bara inte riktigt vilken än... men det löser sig väl 🙂

Jag gillar snygga akustiska gitarrljud... gärna omstämda till det oigenkännliga 🙂 Vad gillar ni?

willkommen!

berätta mer om dej själv... vart bor du? hur gammal e du? va har du i din studio? musik-smak? färg på underklädern... glöm de... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar snygga akustiska gitarrljud... gärna omstämda till det oigenkännliga  Vad gillar ni?

Hej på dig! Crazy inlägg under "medlemspresentationer"; Hej vem är ni!?

Är ni komplett vansinnig människa?

Nä, jag skojar, välkommen hit! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

willkommen!

berätta mer om dej själv... vart bor du? hur gammal e du? va har du i din studio? musik-smak? färg på underklädern... glöm de...  🙂

En stockholmsgrabb på 19 (snart 20 år) som skriver popdängor som inte går av för hackor. Jag kommer snart skriva ett inlägg i demo-"mappen" där jag kommer länka till några låtar.

Jag sjunger och spelar gitarr i ett band som heter Six foot hero. Det är väl vi som kommer ta över... sen 😄

Mina största influenser är the goo goo dolls... som jag inte kan slita mig ifrån.

Vad har jag då i min studio?... Tjaa.. Lite av varje 😎 En sprillans ny G4:a, ett 24-kanals mixerbord från mackie, ett layla ljudkort, logic 6, line6-stärkare, JV-2080... finns fler grejjer men som jag inte orkar skriva ner 😄

Angående färgen på mina underkläder så kan jag bara säga att det är ju olika... jag har ju inte bara blåa fillingar tex. 😉

Vill ni veta nåt mer så får ni väl fråga... för det kunde ni ju så bra 🙂

Love.

Link to comment
Dela på andra sajter

willkommen!

berätta mer om dej själv... vart bor du? hur gammal e du? va har du i din studio? musik-smak? färg på underklädern... glöm de...  🙂

En stockholmsgrabb på 19 (snart 20 år) som skriver popdängor som inte går av för hackor. Jag kommer snart skriva ett inlägg i demo-"mappen" där jag kommer länka till några låtar.

Jag sjunger och spelar gitarr i ett band som heter Six foot hero. Det är väl vi som kommer ta över... sen 😄

Mina största influenser är the goo goo dolls... som jag inte kan slita mig ifrån.

Vad har jag då i min studio?... Tjaa.. Lite av varje 🙂 En sprillans ny G4:a, ett 24-kanals mixerbord från mackie, ett layla ljudkort, logic 6, line6-stärkare, JV-2080... finns fler grejjer men som jag inte orkar skriva ner 😄

Angående färgen på mina underkläder så kan jag bara säga att det är ju olika... jag har ju inte bara blåa fillingar tex. 😉

Vill ni veta nåt mer så får ni väl fråga... för det kunde ni ju så bra 🙂

Love.

Haha okay 😎

välkommen igen! ser fram emot o höra ert material!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 år senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...