Jump to content
Annons

Asshunter - SVERIGE


Recommended Posts

ARTIST/GRUPP: Perrra

LÅTLÄNGD: 1.29

KOMPOSITÖR: Perrra

PRODUCENT: Perrra

EV. MEDVERKANDE: Perrra

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: Mp3

STATUS: Ready for the radios!

Basshunter har gjort en SVERIGE låt som går som denna. fast han har bara släppt en preview.. ASSHUNTER ÄR INTE SÄMRE!!! HÄR ÄR DEN!

Asshunter - Sverige

Asshunter_Sverige__Original_Mix_2006_.mp3

Nä.. detta är en ren parodi på BASSHUNTERS nya Preview som just heter SVERIGE.. fast ASSHUNTERS blev klar snabbare! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Menvafan. Hade inte du familj o jobb o såna grejjor? 😄 Börjar bli lite konfunderad över din forsflödande produktivitet. Jag tror nog fan du är ett UFO alltså! 😄

Men om vi skiter i det... du borde länka originaltraxxen oxå så man kan jämföra. Har inte hört basshunters version på den här. Idén är ju föga unik, men låtfan kommer säkert funka på utomsocknens fjortishak. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Mjo. jag har 2 kids och en fruga .. vi är inte gifta men det blir väl så småningom :rolleyes:

Och jag har inget jobb, spelar poker på heltid. så det blir mycket nattetid jag sitter och även gör musik då . så jag har allt tid 😏

/Perrra

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte lyssna via mobben. Sitter på Ericssons K500i och surfar via Opera Mini.

Får ett felmedelande om att filtypen inte stöds...php tror jag det var.

Sen yttelrigare mess om att filen är för stor... 😆

Redigerat av Twilight_Zound
Link to comment
Dela på andra sajter

Perrra Perrra, varför håna en människa du inte vet ett skit om? Tror inte att han uppskattar att du gör en massa diss-remixar på hans låtar...

haha vem fan bryr sig om basshunter? Han snor ju alla sin mellodier (Sitter här i venten och spelar lite dota = dady dj let's take me to a party) och är så kass själv!

Link to comment
Dela på andra sajter

Perrra Perrra, varför håna en människa du inte vet ett skit om? Tror inte att han uppskattar att du gör en massa diss-remixar på hans låtar...

haha vem fan bryr sig om basshunter? Han snor ju alla sin mellodier (Sitter här i venten och spelar lite dota = dady dj let's take me to a party) och är så kass själv!

Jo visst har han tagit leadet från Daddy Dj i sin låt 'sitter här i venten och spelar lite dota' men det är la inte det som är grejjen nu lr?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommentar: intressant. 🙁

Markoolio vs E-type

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar bestämt som att du är lite avundsjuk att han tjänar pengar på sina dåliga låtar och att du är mkt bättre än honom men inte tjänar något alls.

Jag ser inte riktigt charmen i att håna någon artist som kommer att vara okänd för massorna efter sommaren.

Let's face it, han kommer inte att komma med något nytt eller originellt. Han kommer fortsätta köra på sina datorrelaterade låtar och alla kommer att vara otroligt trötta på honom.

Förstår inte varför man lägger ner tid och energi på att håna honom. Han är inte värd det.

Motsatsen till att älska är inte att hata, utan att vara likgiltig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar bestämt som att du är lite avundsjuk att han tjänar pengar på sina dåliga låtar och att du är mkt bättre än honom men inte tjänar något alls.

Jag ser inte riktigt charmen i att håna någon artist som kommer att vara okänd för massorna efter sommaren.

Let's face it, han kommer inte att komma med något nytt eller originellt. Han kommer fortsätta köra på sina datorrelaterade låtar och alla kommer att vara otroligt trötta på honom.

Förstår inte varför man lägger ner tid och energi på att håna honom. Han är inte värd det.

Motsatsen till att älska är inte att hata, utan att vara likgiltig.

Jag håller med, men det är bara att inse att grabben e duktig...Finns inget annat i skallen på honom än att prodda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...