Jump to content
Annons

Rockig


Recommended Posts

Negod (oregistrerad)

Grymt bra, rösten är skitgo och jag som gillar bastung musik diggar att basen verkligen trycker underifrån!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tackar som bockar! Trevligt att höra, Thimmie! 🙂

Förstår vad du menar med refrängen.. men jag tycker ändå det är skönt att bryta av med halvtempo från den frenetiska bryggan.. men det är ju en smaksak.

Är det ingen förutom jag som tycker att första gitarren som hörs inte låter så direkt kanon?

Det är absolut en smaksak! Det är inte dåligt, men jag hade inte gjort så. Men vem är jag att dömma? 🙂

Nja, jag tycker guran i början funkar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Spontana intryck: Skitbra. Coolt med "radiosändningen". Måste lyssna en gång till. Ok. Sången försvinner lite i mellanspelet före refrängen. . Känns lite som the Squeeze, alltså bra enligt min betygsskala. Får liksom inte någon ordning på stråkarna i refrängarna, eftersom gitarrerna spelar i princip samma sak. Pianot låter lite för samplat tycker jag. Tveksam till slutet med den lokala förmågan. Hade varit fräckt om det gått i takt med låtens puls.

Link to comment
Dela på andra sajter

Negod - Kul! Trevligt att du även gillar basen.

Thimmie - Ok, gottcha. 😎

Tokai - Herrlich att det gillas! Squeeze har jag tyvärr aldrig hört.. Att pianot låter samplat beror nog till stor del på att det är det 😄 .. får la skruva lite å kolla.

Tackarnsch för inlägg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...