Nexustwins Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 (redigerat) Ja.. Nu kommer jag med ett strandat arbete som jag tĂ€nkte att vi kunde jobba lite tillsammans pĂ„. det Ă€r bara att sĂ€ga till att du har den och ladda ned. Ladda sedan upp den inom 24 hr sĂ„ det rullar, om inte sĂ„ blir fortsĂ€tter vi pĂ„ den gamla filen. đ Regler:AnvĂ€nd bara grejjor som gĂ„r att packa ned i en zip fil D.v.s inga externa vst synther, endast sytrus 2. Samples Ă€r helt fritt att lĂ€gga till men anvĂ€nd med mĂ„tta.. đ Spara alltid i en Fl-zip fil (vĂ€lj det nĂ€r du sparar som vanligt). Det var nog allt.. đ Ps. Fl-6 Ă€r det som anvĂ€nds đ LĂ€nk: https://www.studio.se/index.php?act=Attac...=post&id=392839 Redigerat 19 maj 2006 av Nexustwins
Pluffo Postat 19 maj 2006 Postat 19 maj 2006 SÄdant hÀr Àr alltid trevligt. Nu har jag inte FL Studio sÄ jag kommer stÄ snÀllt brevid och titta pÄ men det ska bli spÀnnande att höra vad ni som anvÀnder detta program kan knÄpa ihop. Rock on! ( Standardavslutningen pÄ varje inlÀgg ikvÀll )
Nexustwins Postat 19 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 19 maj 2006 SĂ„dant hĂ€r Ă€r alltid trevligt. Nu har jag inte FL Studio sĂ„ jag kommer stĂ„ snĂ€llt brevid och titta pĂ„ men det ska bli spĂ€nnande att höra vad ni som anvĂ€nder detta program kan knĂ„pa ihop. Rock on! ( Standardavslutningen pĂ„ varje inlĂ€gg ikvĂ€ll ) Ja jag tycker sjĂ€lv det ska bli mycket spĂ€nnande. Men e det nĂ„gon som ska börga snart đ
Nexustwins Postat 19 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 19 maj 2006 SĂ„dant hĂ€r Ă€r alltid trevligt. Nu har jag inte FL Studio sĂ„ jag kommer stĂ„ snĂ€llt brevid och titta pĂ„ men det ska bli spĂ€nnande att höra vad ni som anvĂ€nder detta program kan knĂ„pa ihop. Rock on! ( Standardavslutningen pĂ„ varje inlĂ€gg ikvĂ€ll ) Du det blir nog jobbigt att stĂ„ sĂ„ lĂ€nge... om ingen svarar snrt =) du har ju stĂ„t i mins 2 timmar nu đ
Prospeed Postat 20 maj 2006 Postat 20 maj 2006 Vad e det jag inte fattar nu.. har du startat ett sk projekt i FL utan externa vsti's? Som vi skickar runt o betar av bit för bit? LĂ„ter onekligen kul fĂ„r jag sĂ€ga.. đł
Nexustwins Postat 20 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 20 maj 2006 Vad e det jag inte fattar nu.. har du startat ett sk projekt i FL utan externa vsti's?Som vi skickar runt o betar av bit för bit? LĂ„ter onekligen kul fĂ„r jag sĂ€ga.. đ Ja.. helt rĂ€tt, Inga externa vst:er. samples gĂ„r att anvĂ€nda fritt. Om du dĂ„ packar ner den i en zip fil đź. Om du har fl kanske du akn ta första biten? đ
Nexustwins Postat 20 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 20 maj 2006 Synd att jag fortfarande kör Fl 5 đ đź Köp Fl-6 dĂ„ đ
Cloudsurfer Postat 20 maj 2006 Postat 20 maj 2006 Synd att jag fortfarande kör Fl 5 đź đ Köp Fl-6 dĂ„ đ Orka đ 4:an och 5:an funkar svinbra đ
GĂ€st Postat 20 maj 2006 Postat 20 maj 2006 Synd att jag fortfarande kör Fl 5 đź đ Köp Fl-6 dĂ„ đ Orka đ 4:an och 5:an funkar svinbra đ Inte jĂ€mfört med FL6.. Jag gör ett försök med lĂ„ten, den kĂ€nns lite udda med 5 takter mĂ„ jag sĂ€ga..
Nexustwins Postat 20 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 20 maj 2006 Synd att jag fortfarande kör Fl 5 đ đ Köp Fl-6 dĂ„ đ Orka đ 4:an och 5:an funkar svinbra đ Inte jĂ€mfört med FL6.. Jag gör ett försök med lĂ„ten, den kĂ€nns lite udda med 5 takter mĂ„ jag sĂ€ga.. hehe.. Bara att Ă€ndra om som du vill. du har ju bollen đ Ps. Glömm inte att skriva in ditt anmn i Notebooken pĂ„ master channel đ.
Danabacken Postat 20 maj 2006 Postat 20 maj 2006 Hurra! Mer stafetter! đ Har tyvĂ€rr inte FL, men jag gör som Pluffo: Tittar pĂ„. đ
Nexustwins Postat 20 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 20 maj 2006 Hurra! Mer stafetter! đ Har tyvĂ€rr inte FL, men jag gör som Pluffo: Tittar pĂ„. đ Ja stafetter e kul kanske kan göra en till i reason men dĂ„ mĂ„ste jag updatera för att va med đ
Nexustwins Postat 20 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 20 maj 2006 Synd att jag fortfarande kör Fl 5 đ đ Köp Fl-6 dĂ„ đ Orka đ 4:an och 5:an funkar svinbra đ 6:an ochsĂ„ đđđđ
Prospeed Postat 22 maj 2006 Postat 22 maj 2006 Notebook i channels.. nu blev det invecklat.. aja, upp med skitet nĂ€r du har gjort din bit đ
Dj_Sound Postat 23 maj 2006 Postat 23 maj 2006 Notebook i channels.. nu blev det invecklat.. aja, upp med skitet nĂ€r du har gjort din bit đ Va ska jag ladda upp nĂ„got Ă€r det inte du? filen ligger högst upp ju đČâșïžđ
Prospeed Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Kan tyvĂ€rr inte medverka, det Ă€r för mkt FL och för lite RAM för att detta ska kunna funka hĂ€r đ„°
Nexustwins Postat 25 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 25 maj 2006 Kan tyvĂ€rr inte medverka, det Ă€r för mkt FL och för lite RAM för att detta ska kunna funka hĂ€r đ kan du inte ens börja dĂ„?
Prospeed Postat 26 maj 2006 Postat 26 maj 2006 Nej jag hoppar, för det första var det inte alls min typ av musik, för det andra har jag rĂ€tt mycket att stĂ„ i. SĂ€kert nĂ„n annan som bĂ„de Ă€r mer sugen och har mer tid đ
Nexustwins Postat 26 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 26 maj 2006 Nej jag hoppar, för det första var det inte alls min typ av musik, för det andra har jag rĂ€tt mycket att stĂ„ i. SĂ€kert nĂ„n annan som bĂ„de Ă€r mer sugen och har mer tid đ okay.. men hittils verkar ingen anna vara sugen đ
Prospeed Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 Nej jag hoppar, för det första var det inte alls min typ av musik, för det andra har jag rĂ€tt mycket att stĂ„ i. SĂ€kert nĂ„n annan som bĂ„de Ă€r mer sugen och har mer tid đ okay.. men hittils verkar ingen anna vara sugen đł Nej det ser mörkt ut pĂ„ Kameruns avbytarbĂ€nk.. đ
Barden Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 Jag kanske kan kika pÄ det nÀr jag kommer hem frÄn Birdie. SÄnt dÀr Àr ju alltid skoj.
Barden Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 Synd att jag fortfarande kör Fl 5 đ đ± Köp Fl-6 dĂ„ đ Orka đ 4:an och 5:an funkar svinbra đ 6:an ochsĂ„ đđđđ± Min Pro-53 buggar ur nĂ€r jag byter till FL6 ;/... sĂ„ hĂ€nger fortfarande i FL5 iofs.
ThomasJ Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Synd att jag fortfarande kör Fl 5 đ đ Köp Fl-6 dĂ„ đ Orka đ 4:an och 5:an funkar svinbra đź jag vet att du kör fl sĂ„ dunkapĂ„ nu:P
Linus Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 Jag laddade hem FL-demon och kunde lyssna pĂ„ bollen. Det lĂ„ter mĂ€rkligt att ni byter oftast ackord pĂ„ 3:an i takten och lĂ„ter det klinga en takt. đ Det kĂ€nns som instrumenten Ă€r förskjutna en halv takt mot trummorna... ja, förutom i takt 8 dĂ„ ni bara hĂ„ller ut ackordet en halv takt sĂ„ att loopen gĂ„r jĂ€mt ut i 8 takters intervall. đ För övrigt blev jag glatt överraskad av synten Sytrus đ
Danabacken Postat 28 maj 2006 Postat 28 maj 2006 För övrigt blev jag glatt överraskad av synten Sytrus đ đČ !
Nexustwins Postat 28 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 28 maj 2006 (redigerat) Jag laddade hem FL-demon och kunde lyssna pĂ„ bollen. Det lĂ„ter mĂ€rkligt att ni byter oftast ackord pĂ„ 3:an i takten och lĂ„ter det klinga en takt. đ Det kĂ€nns som instrumenten Ă€r förskjutna en halv takt mot trummorna... ja, förutom i takt 8 dĂ„ ni bara hĂ„ller ut ackordet en halv takt sĂ„ att loopen gĂ„r jĂ€mt ut i 8 takters intervall. đ För övrigt blev jag glatt överraskad av synten Sytrus đ jadu.. LĂ„ter lite mĂ€rkligt sĂ„hĂ€r i efterhand, Vad tĂ€nkte jag pĂ„? đ Men det Ă€r ju sĂ„nt som den som tar bollen ska fixa đ... đČ Edit:Synthen sytrus finns att köpa separat pĂ„ www.sytrus.com TyvĂ€rr Ă€r den ganska dyr och kostar 179 dollar. đ . Köp den hĂ€r:http://takeway.e-officedirect.com/takeway....e=NEW&UserName= Redigerat 28 maj 2006 av Nexustwins
V1ct0r Postat 30 juli 2006 Postat 30 juli 2006 om detta fortfarande e aktuellt sĂ„ kan jag fortsĂ€tta đł men ja mĂ„ste dock veta hur man laddar upp filen hit sen ! đł
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.