Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

...så får ni gärna förhandsbeställa era skivor här och nu, tyvärr har jag inte lagt ut något smakprov på min hemsida etc men jag garanterar er alla en god lyssning med retro som förtecken och en supercover på "Windmills of your mind" tex så som ni aldrig hört den förut...

Skivan är leveransklar nästa vecka och kostar 100:- inkl. porto-jag bjuder på det alltså!

Maila mig vid intresse och jag ger er ett kontonummer för insättning.

Vore kul och höra era recensioner sedan,kan starta upp en gallup etc där ni fritt får lufta era synpunkter på sound/produktion och komposition såklart!!!

På Fredag är det Zappa plays Zappa på Hovet....äntligen får man se och höra lite riktiga pojkar spela (Steve Vai-Terry Bozzio-Napoleon M.Brock) hoppas de lägger ribban lika högt som anfadern Frank!!!

På Lördagen är det dessutom Magic Band på Fasching...Captain Beefhearts gäng...får se om man orkar med 2 så pass enorma intrycksvitaminer på en helg... 😳

Annons