Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Hej på er.

Det är dags för MI7, Steinberg och Yamaha att ge sig ut på en liten demo turné runt om i Sverige. Under demon kommer ni att få möjlighet att titta närmare på Steinbergs alla produkter från Cubase SX3 till de senaste VST-instrumenten så som Virtual Guitarist 2 och Hypersonic 2.

Dimitri Metzeltin från Steinberg/Yamaha kommer även att visa de möjligheter som idag erbjuds genom Studio Connections och den fantastiska integrationen som finns mellan Yamaha hårdvara och Steinberg mjukvara.

Självklart kommer ett gäng produkter från Yamaha att finnas på plats bl.a. de nya produkter som visades under våren på NAMM och Frankfurt.

Under veckan kommer vi att besöka följande ställen:

Måndagen den 8:e maj: Musikbörsen, S:t Eriksplan, Stockholm

Tisdagen den 9:e maj: 4Sound, Folkungagatan 54, Stockholm

Onsdagen den 10:e maj: Musikbörsen, Odingatan 13, Göteborg

Torsdagen den 11:e maj: 4Sound, Södra Larmgatan 4, Göteborg

Fredagen den 12:e maj: Musikbörsen, Östergatan 18, Malmö

Demon kommer att hållas vid två tillfällen under dagen med start 15.00.

Annons
Guest Dumble
Posted

5 demonstrationer på 3 orter (Stockholm, Göteborg och Malmö) och ändå är det en turné runt om i Sverige???

🙂

Posted (edited)
demo turné runt om i Sverige
Stockholm
Stockholm
Göteborg
Göteborg
Malmö

Va? Nä, det där känns verkligen inte som en turné runtom i Sverige. 🙂

Varför inte omformulera texten?

"Det är dags för MI7, Steinberg och Yamaha att göra demonstrationer hos fem av Sveriges största musikaffärer."

Med en sådan beskrivning skulle jag inte ha reagerat negativt, utan bara accepterat att jag har väldigt långa avstånd till dessa städer och därmed inte kan åka och se demonstrationen.

Edited by Linus
Posted

Skrämmande! Dumble, du tog orden ur munnen på mig!