Jump to content
Annons

Uppskattningstråd för Kenny Artistbolaget


nattvaktaren (oregistrerad)

Recommended Posts

e du avundsjuk? eller e de det ända argumentet du har?

Avundsjuk på din förmåga att posta nonsens?

Eller på att det är dina (just det, dina) tramsinlägg och dåligt underbyggda tips som skrämmer bort en del intressanta människor från forumet?

Bara låt bli att svara på allt, är du bussig.

det är nog det enda du har sagt till mej... "bah.. du postar för mycket", "sluta spamma", osv... o sen säger du att jag aldrig säger något vettigt...

jag kontrar det sista du skrev med... läs det inte helt enkelt.. så slipper du de!

och tål du inte att andra människor är gladare och försöker hjälpa till mer kanske du borde söka dig till ett annat ställe... men du kommer antagligen att möta på glatt folk överallt så det är nog lika bra du stannar och accepterar det...

tack o hej fikapaus..

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
nattvaktaren (oregistrerad)
...

och tål du inte att andra människor är gladare och försöker hjälpa till mer kanske du borde söka dig till ett annat ställe...

Taget.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses...

Jag tyckte det var synd att AB slutade. Punkt. Men jag har lika lite emot Carl B som jag hade emot Kenny så jag tänker inte ge mig in i den fajten.

Däremot, nattvaktaren, att DU av alla skriver "vi måste höja ribban här och tillåta folk att ha åsikter" är verkligen ironi på hög nivå!!

Blott en åsikt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jösses...

Jag tyckte det var synd att AB slutade. Punkt. Men jag har lika lite emot Carl B som jag hade emot Kenny så jag tänker inte ge mig in i den fajten.

Däremot, nattvaktaren, att DU av alla skriver "vi måste höja ribban här och tillåta folk att ha åsikter" är verkligen ironi på hög nivå!!

Blott en åsikt.

Tack hacke!

Jag har/hade inget emot AB heller... allting började spåra ut när vi hade en liten diskussion ang. bra/dålig feedback... tydligen inte bra att diskutera med någon lika envis som mej 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Viktor!

Här diskuterar man också musik, tror jag:

länk

Kanske vore bättre att sprida din visdom där?

Fattar inte vad du menar men menar du att mina kunskaper endast duger på Lunarstorm? 😲

Det va ju ett roligt skämt i sådanna fall!

Redigerat av ViktorDenStore
Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar varför alla klankar ned på varandra om mogenhet och hur mycket man skriver och inte, samt om denna massa är relevant för ämnet. Tycker att denna tråd tappat sitt ursprungliga syfte. Har haft trevliga diskutioner med Kenny på ICQ och har inget emot honom. Han motiverade ju sen sitt inlägg och det tycker jag var trevligt. Så, låt oss lägga ned hacket på varandra i och med att det inte fyller någon större funktion, mer än att göra ytterligare någon förbannad, och få dem att sluta vilket är helt onödigt. Jag var delaktig i den förra där AB la av, och tycker faktiskt att det är trist (tar åt mig en del av skulden). Samtidigt anser jag dock att om forumet inte passar en, så behöver man inte vara där om man inte vill. Man har ju ändå ett val.

Tack Kenny för de visdommar du spred.

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...