Jump to content
Annons

1:a samarbetet, och första låten!


Luke

Recommended Posts

Tjenare!

Jag och min Kompis har gjort en låt tillsammans! Vi båda gav ideer om hur den skulle låta osv..

och såhär blev resultatet ! 🙂

LÅTNAMN: Luke och Ekens Låt

ARTIST/GRUPP: Jag och min Kompis (Mars_volta)

GENRE: olika!

LÅTLÄNGD: 3.55

KOMPOSITÖR: Jag och min kompis

PRODUCENT: Min kompis (Mars_volta)

EV. MEDVERKANDE: Jag och min kompis

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 5.511 MB

STATUS: skiss

Luke_och_Ekens_L_t.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Stäm gitarren(erna)! Upp med trumpaketet, utom tamburinen. Sologitarren känns smal i ljudet jämfört med resten, den rena kompguran passar bättre in i ljudbilden.

Tycker jag låten är bra? Skulle jag köpa skivan? Nej tyvärr, det låter alltför nybörjaraktigt och det känns meningslöst att breda ut sig i fyra minuter utan nåt som helst bärande tema. Men ok, jag halvgillar maiden-partiet mellan 1:30 och 2:00.

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna låt är min första så jag har inte så mycket erfarenheter men man lär sig på sina misstag som man brukar säga 🙂

Jag håller med dig att från 1.30 till 2.00 är bäst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stäm gitarren(erna)! Upp med trumpaketet, utom tamburinen. Sologitarren känns smal i ljudet jämfört med resten, den rena kompguran passar bättre in i ljudbilden.

Tycker jag låten är bra? Skulle jag köpa skivan? Nej tyvärr, det låter alltför nybörjaraktigt och det känns meningslöst att breda ut sig i fyra minuter utan nåt som helst bärande tema. Men ok, jag halvgillar maiden-partiet mellan 1:30 och 2:00.

snälla 😉 lugnt ner dig. det är för det 1:a inte ett HELT seriöst projoekt, eftersom

vi har olika delar i låten. Och för det andra så verkar du ha missförstått det hela ganska mycket. Jag och min kompis gjorde en kul låt. inget skivsläpp!! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...