Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Posted

Vad har du tänkt använda den till egentligen? Det är ju prylar som man oftast hittar i TV-studios etc.. Låter säkert ok men som sagt.. Varför funderar du?

Posted

för att de ska låta bra som fan... de är grymma till t.ex sång och ack gitarr.. men jag skulle gärna vilja höra lite av någon som har en sådan, som kan beskriva lite mer ingående..

Posted

Meeen. Grym som faan på sång och gitarr.. En suvve preamp för frälsis då.. eller vad menar du.??? 😄

Menar du att den är bra på mellanregistret eller vad?... Finns inga hokuspokus prylar bara så du vet.. 😆

Eller som nån klok Barbro sa.. "Finns inga genvägar till det perfekta ljudet" 😆

Posted
Säljs i Tyskland för cirka 300 € som "Vintage gear", förmodligen studiosurplus.

Monterad i 19" med PSU och XLR-anslutningar eller "as is"?

Posted
jag såg en på vendolin igår. kolla på studioprylar i västra götaland

Ja, jag skulle tro att det är den annonsen som föranlett frågan... 😎

Joachime: Nej det är nog en "ren" enhet, men när det är beg så finns det ju inga "riktpriser" utan det kan säkert variera en del.

Posted
Joachime: Nej det är nog en "ren" enhet, men när det är beg så finns det ju inga "riktpriser" utan det kan säkert variera en del.

Attans! Det vore så mycket enklare att slå till om de levererades redo att stoppa i racket! 😎