Jump to content
Annons

Dave Weckl!


Overkill

Recommended Posts

Annons
Vem är Dave Weckl? :rolleyes:

En väldigt duktig fusiontrummis, som tyvärr oftast spelar båt-jazz (alltså typ temamusiken till serien "Love Boat")... trots detta är det rätt intressant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade vart kul att se Dave Weckl alltså. Tyvärr är jag ju inte över 20 som är gränsen i Göteborg. :rolleyes:

Äh, på Nef kommer du säkert in ändå. De brukar inte vara så hårda vid insläpp till konserterna, är du bara över 18 så går det säkert bra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade vart kul att se Dave Weckl alltså. Tyvärr är jag ju inte över 20 som är gränsen i Göteborg. 😏

Äh, på Nef kommer du säkert in ändå. De brukar inte vara så hårda vid insläpp till konserterna, är du bara över 18 så går det säkert bra.

Jag är 15 😆😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem är Dave Weckl? 😏

En väldigt duktig fusiontrummis, som tyvärr oftast spelar båt-jazz (alltså typ temamusiken till serien "Love Boat")... trots detta är det rätt intressant.

Å fan. Båt-jazz. Schysst genre. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

usch!!! Har verkligen fått nog av musiker-musik! Lyssnade som fan förut tills det slog mig, varför då?

Men det kanske hade en liknande betydelse som punken hade när man började med musik! typ en fas som man var tvungen att gå igenom för att bli bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
usch!!! Har verkligen fått nog av musiker-musik! Lyssnade som fan förut tills det slog mig, varför då?

Men det kanske hade en liknande betydelse som punken hade när man började med musik! typ en fas som man var tvungen att gå igenom för att bli bättre!

Hmm, hur menar du nu? Har du kommit längre i din musikaliska utveckling än alla de som lyssnar på och gillar Weckl? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

usch!!! Har verkligen fått nog av musiker-musik! Lyssnade som fan förut tills det slog mig, varför då?

Men det kanske hade en liknande betydelse som punken hade när man började med musik! typ en fas som man var tvungen att gå igenom för att bli bättre!

Hmm, hur menar du nu? Har du kommit längre i din musikaliska utveckling än alla de som lyssnar på och gillar Weckl? 🙁

Kanske än weckl själv? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

usch!!! Har verkligen fått nog av musiker-musik! Lyssnade som fan förut tills det slog mig, varför då?

Men det kanske hade en liknande betydelse som punken hade när man började med musik! typ en fas som man var tvungen att gå igenom för att bli bättre!

Hmm, hur menar du nu? Har du kommit längre i din musikaliska utveckling än alla de som lyssnar på och gillar Weckl? 😄

Kanske än weckl själv? 😄

Oj, det var inte illa! En världsmusiker på forumet 😄

Ok, dags att sluta nu tror jag 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...