Jump to content
Annons

Dumheter vi gjort på fyllan


Sonnert

Recommended Posts

I lördags sa en kille att om man slår riktigt hårt och träffar på rätt ställe så kan man platta till en tom ölburk.

jag slog riktigt hårt men träffade nog inte helt rätt.

Jag har ett sår på vänster lillfinger nu 😎

fyll på med mer grejjer bara.

jag kommer nog på fler knasigheter.

fanns det en sådan här tråd innan föresten? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 198
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

En riktig fylledumhet-klassiker är att dricka ännu mer sprit  😏

Klassiker!

Finns det nåt godare (och dummare) än den där GT:n man smuttar på på vägen hem? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gjorde en bakåtvolt i en säng en gång när jag var 16..

jag ville visa att jag kunde göra en när jag var riktigt full..

Det hela slutade med att jag landade utanför sängen och slog på både en tv, lampa, klockradio och tvspel samtidigt..

dagen efter mådde jag mindre bra 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Dumma grejer jag gjort på fyllan? jag är fan en vandrande dum grejer! 🙁

Lina utmanade mig i Singstar (heter det så?), den som förlorade skulle strippa. SKITBRA idé! NOT.

Hmm, få se nu...

Just det! Haha. Inget som jag gjort som var direkt dumt, men var med om det...

Timpa skjutsade mig och Roddan hem till honom i T-hälla mycket sent på natten och mycket fulla. Roddan var värst. han går ur bilen, och vinglar 10 meter åt vänster, sedan tillbaka, han stoppar in nyckeln i låset på portdörren, och ramlar och liksom hänger i handtaget, han kommer till sist in. Under tiden sitter jag kvar i bilen och snackar med Johanna. Tim säger helt plötsligt; öhm, du borde kanske gå nu? och pekar på roddan som är halvvägs upp i trapphuset. Jag går ur och Tim åker iväg... WHAT THE FUCK?! Dörren är låst. Saldo: 0,12 kr.

Efter en kvart hörde hans bror mina stenkast och kom ner. Gissa vem som slagord skrivna på sin rygg med spritpenna? 😛 Jag och brorsan är fortfarande mycket stolta över det verket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gjorde en bakåtvolt i en säng en gång när jag var 16..

jag ville visa att jag kunde göra en när jag var riktigt full..

Det hela slutade med att jag landade utanför sängen och slog på både en tv, lampa, klockradio och tvspel samtidigt..

dagen efter mådde jag mindre bra 🙁

Du är inte ensam om att ha skadat dig när du hoppat i en säng! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
En riktig fylledumhet-klassiker är att dricka ännu mer sprit  🙂

Klassiker!

Finns det nåt godare (och dummare) än den där GT:n man smuttar på på vägen hem? 😛

Haha.

Jag tyckte tydligen att det var väldigt smart att dricka lite öl på Blå Ängel i Lördags efter att jag var färdig med min halva sjuttis! 🙁

Mitt huvud visade tydligen dagen efter att jag hade fel!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gjorde en bakåtvolt i en säng en gång när jag var 16..

jag ville visa att jag kunde göra en när jag var riktigt full..

Det hela slutade med att jag landade utanför sängen och slog på både en tv, lampa, klockradio och tvspel samtidigt..

dagen efter mådde jag mindre bra  😛

Du är inte ensam om att ha skadat dig när du hoppat i en säng! 🙂

Det där lät inte bra! 🙁

berätta!

Link to comment
Dela på andra sajter

hahaha en kille jag känner (som uppenbarligen har problem med sprit 🙁 ) råkade trilla och rispa baksidan av örat på en gren, örat var tvunget att sys fast igen.

helgen efter va han i gasen igen, trillade omkull, slog i samma öra i marken så att stygnen gick upp.

Han märkte inget utan vinglade fram till en korvkiosk, korvgubben vägrade sälja korv till honom eftersom örat hängde löst och blödde jättemycket varpå min kompis blev sur och slet av sig örat och slängde det på marken. 😛🙂😮

dom sydde fast det igen 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

hahaha en kille jag känner (som uppenbarligen har problem med sprit 🙁 ) råkade trilla och rispa baksidan av örat på en gren, örat var tvunget att sys fast igen.

helgen efter va han i gasen igen, trillade omkull, slog i samma öra i marken så att stygnen gick upp.

Han märkte inget utan vinglade fram till en korvkiosk, korvgubben vägrade sälja korv till honom eftersom örat hängde löst och blödde jättemycket varpå min kompis blev sur och slet av sig örat och slängde det på marken. 🙂😮🙁

dom sydde fast det igen 😛

Ahahahahah 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
hahaha en kille jag känner (som uppenbarligen har problem med sprit 🙁 ) råkade trilla och rispa baksidan av örat på en gren, örat var tvunget att sys fast igen.

helgen efter va han i gasen igen, trillade omkull, slog i samma öra i marken så att stygnen gick upp.

Han märkte inget utan vinglade fram till en korvkiosk, korvgubben vägrade sälja korv till honom eftersom örat hängde löst och blödde jättemycket varpå min kompis blev sur och slet av sig örat och slängde det på marken. 😮🙁🙁

dom sydde fast det igen 🙂

🙁😛

Timmy var på skidhelgssemester med sin skola nyligen. På väg hem till stugan frå¨n afterskin gick han in i en random-stuga, 1 tjej började gapa på honom och fråga vad fan han ville, varpå Timmy svarade; "Maaaat, för faaaaaaeeeeen". Sen gick han fram till spisen, satte på en platta, tok fram stekpanna och stekspade och frågade vart fan margarinet var, sedan började han steka pyttipanna. När allt var färdigt tog han stekpannan och hela kalaset och gick hem till sin stuga!

Link to comment
Dela på andra sajter

hahaha en kille jag känner (som uppenbarligen har problem med sprit  🙁 ) råkade trilla och rispa baksidan av örat på en gren, örat var tvunget att sys fast igen.

helgen efter va han i gasen igen, trillade omkull, slog i samma öra i marken så att stygnen gick upp.

Han märkte inget utan vinglade fram till en korvkiosk, korvgubben vägrade sälja korv till honom eftersom örat hängde löst och blödde jättemycket varpå min kompis blev sur och slet av sig örat och slängde det på marken.  🙁  😮  😮

dom sydde fast det igen  🙁

🙁😛

Timmy var på skidhelgssemester med sin skola nyligen. På väg hem till stugan frå¨n afterskin gick han in i en random-stuga, 1 tjej började gapa på honom och fråga vad fan han ville, varpå Timmy svarade; "Maaaat, för faaaaaaeeeeen". Sen gick han fram till spisen, satte på en platta, tok fram stekpanna och stekspade och frågade vart fan margarinet var, sedan började han steka pyttipanna. När allt var färdigt tog han stekpannan och hela kalaset och gick hem till sin stuga!

🙂😮🙁 + IRL-garv

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gjorde en bakåtvolt i en säng en gång när jag var 16..

jag ville visa att jag kunde göra en när jag var riktigt full..

Det hela slutade med att jag landade utanför sängen och slog på både en tv, lampa, klockradio och tvspel samtidigt..

dagen efter mådde jag mindre bra  😮

Du är inte ensam om att ha skadat dig när du hoppat i en säng! 🙁

Det där lät inte bra! 🙁

berätta!

Jag var väl en 10 bast (ej full 🙂 ), och skulle hoppa i päronens säng! Jag skulle också försöka mig på en volt (framåtvolt).

Men det slutade med att jag smällde i mina framtänder i sängkanten (metallstång), och tänderna trycktes upp mot näsan, och syntes inte längre.

Så ont har jag aldrig fått i hela mitt liv. Och va jag skrek!! 😛

Undvik volter i sängar!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
hahaha en kille jag känner (som uppenbarligen har problem med sprit  🙁 ) råkade trilla och rispa baksidan av örat på en gren, örat var tvunget att sys fast igen.

helgen efter va han i gasen igen, trillade omkull, slog i samma öra i marken så att stygnen gick upp.

Han märkte inget utan vinglade fram till en korvkiosk, korvgubben vägrade sälja korv till honom eftersom örat hängde löst och blödde jättemycket varpå min kompis blev sur och slet av sig örat och slängde det på marken.  😮  😮  🙁

dom sydde fast det igen  🙁

🙁😛

Timmy var på skidhelgssemester med sin skola nyligen. På väg hem till stugan frå¨n afterskin gick han in i en random-stuga, 1 tjej började gapa på honom och fråga vad fan han ville, varpå Timmy svarade; "Maaaat, för faaaaaaeeeeen". Sen gick han fram till spisen, satte på en platta, tok fram stekpanna och stekspade och frågade vart fan margarinet var, sedan började han steka pyttipanna. När allt var färdigt tog han stekpannan och hela kalaset och gick hem till sin stuga!

🙂😮🙁 + IRL-garv

Den där är helt brilliant! Han är en sån idiot. Tjejerna i stugan måste ha varit livrädda när det står en tyst och bitter finne i deras kök och steker pyttipanna! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

MOAHAHA, nu kom jag på en! 😛

Jag har mailat Carl Cox en gång i tiden när jag var aspackad. Kommer inte ihåg vad jag skrev, men jag vill minnas att jag framförde lite klagomål 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Heh, inte min egen erfarenhet... men jag minns vad en bekant gjorde i tonåren.

Han frågade en tjej om de skulle ha sex, men hon svarade att man måste

vara tillsammans först.

Det naturliga för honom var ju så klart att fråga om de skulle bli tillsammans, och

det gick tjejen med på.

Att upprepa frågan om sex vid det här laget var ju oundvikligt för killen, men tjejen

svarade att hon har inte sex med en kille första kvällen...

"Då gör jag slut" sa killen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Heh, inte min egen erfarenhet... men jag minns vad en bekant gjorde i tonåren.

Han frågade en tjej om de skulle ha sex, men hon svarade att man måste

vara tillsammans först.

Det naturliga för honom var ju så klart att fråga om de skulle bli tillsammans, och

det gick tjejen med på.

Att upprepa frågan om sex vid det här laget var ju oundvikligt för killen, men tjejen

svarade att hon har inte sex med en kille första kvällen...

"Då gör jag slut" sa killen.

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Det enda jag kommer på just nu är en cykelbravad...

Jag och en kompis var på väg hem från Kårhuset i Umeå, cyklade mot Ålidhem, när vi helt plötsligt fick för oss att vi skulle gena ned på cykelvägen som går i en viadukt under den vägen vi cyklade på. Kompisen körde först, tog det ganska så lugnt och försiktigt (det var ju rätt så brant) och kom ned på cykelvägen utan problem. Jag såg att det gick bra för honom och "tänkte" (eller vad man nu gör i ett sånt tillstånd): "Det här är ju lugnt!" och trampade på som en galning för att hinna ikapp...

...med resultatet att jag flög som en vante och fann mig själv liggandes i en hög nere på cykelvägen, med en rejält tilltygad cykel bredvid mig... Jag slog mig otroligt nog inte nåt särskilt alls. -Man blir ju som bekant mycket mjukare i kroppen när man är rejält berusad!

Link to comment
Dela på andra sajter

Heh, inte min egen erfarenhet... men jag minns vad en bekant gjorde i tonåren.

Han frågade en tjej om de skulle ha sex, men hon svarade att man måste

vara tillsammans först.

Det naturliga för honom var ju så klart att fråga om de skulle bli tillsammans, och

det gick tjejen med på.

Att upprepa frågan om sex vid det här laget var ju oundvikligt för killen, men tjejen

svarade att hon har inte sex med en kille första kvällen...

"Då gör jag slut" sa killen.

🙁

Varför är det alltid nån annan som gör sånt här? "Jag kände en som...", "en bekant gjorde..." 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gjorde en bakåtvolt i en säng en gång när jag var 16..

jag ville visa att jag kunde göra en när jag var riktigt full..

Det hela slutade med att jag landade utanför sängen och slog på både en tv, lampa, klockradio och tvspel samtidigt..

dagen efter mådde jag mindre bra  🙁

Du är inte ensam om att ha skadat dig när du hoppat i en säng! 🙁

Det där lät inte bra! 🙁

berätta!

Jag var väl en 10 bast (ej full 🙁 ), och skulle hoppa i päronens säng! Jag skulle också försöka mig på en volt (framåtvolt).

Men det slutade med att jag smällde i mina framtänder i sängkanten (metallstång), och tänderna trycktes upp mot näsan, och syntes inte längre.

Så ont har jag aldrig fått i hela mitt liv. Och va jag skrek!! 😮

Undvik volter i sängar!

aj fyfan!

det där måste ha gjort riktigt jävla ont!

får ju ont bara jag tänker på det 😛

En annan kul grej hände för några årsen..

Var på en fest med polarna. Vi var la 17 ungefär.. Så vi alla skulle sover över hos tjejen som hade festen..

Jag hade lagt mig i en säng och var så jävla full.. Jag hade sagt till min flickvän som jag hade då vilken rum jag skulle lägga mig i..

Det kom i en tjej i rummet, luktade precis som min, kröp ner under sängen. Började hålla på med den lille, suga å slicka tills vi lägger oss i ställningen skeden.

Vi börjar ha sex och det visar sig när vi är klara att det var en helt annan tjej.. Det visar sig också att hon trodde det var en helt annan kille..

Det sjuka var att under hele sexet så stönade hon precis som min flickvän, jag sa hennes namn och hon gjorde allt, precis allt som min flickvän brukade göra..

haha..

Det var ganska bra sex för att vara fylle sex..

Vi berättade aldrig för någon och behöll det som vår lilla hemlighet 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

OOOOOOOOOOOOOOOOO

MMMMMMMMMMMMMMMMM

GGGGGGGGGGGGGGGGG

FY FAN VAD BRA! 🙁😛🙂😮

Helt jävla brilliant!

Peter: Bästa tråden på detta forum NÅGONSIN 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...