Jump to content
Annons

En ny låt av Dyerz Labora


Recommended Posts

* LÅTNAMN: Powder Swan

* ARTIST/GRUPP: Dyerz Labora

* GENRE: Minimalistisk musik

* LÅTLÄNGD: 7:11

* KOMPOSITÖR: Patrik Lundström

* PRODUCENT: Patrik Lundström

* INSPELNINGSÅR: 2006

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 6.32 MB

* STATUS: Skiss/Färdigt Demo

ja, vad ska säga om denna låt då. hmm... det tog en jävla tid innan jag blev klar med den. Mäst beroende på att jag inte orkade göra klart den tidigare och brist på inspiration. Så jag har egntligen ingen aning vad jag tycker om den här låten.

Det som är lite nytt med denna låt är att jag har försökt mig på mastering för första gången. tyvär så är det bara 120 kbps på den här versionen. skitpiss. Så då kanske man inte hör så mycket av ljudkvaliteten. men whatta hell...

Men skriv vad ni tycker om låten och ljudet. Men jag lägger ju såklart upp låten för att jag vill se vad ni tycker om själva låten. Det är mäst inreesant för mig.... so bring it on!

Dyerz Labora - Powder Swan

Redigerat av dajerszz
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
hehe. visst var den 7:11 ändå, vet inte varför den visar som den gör...

Börjar skönt, men som Pluffo antyder så finns inte hela låten med. 😉

Den slutar några sekunder efter att ackorden kommit igång tyvärr. 😱

Prova att lägg upp den på nytt. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har väldigt svårt för långa låtar, speciellt om det inte händer så mycket nytt i dom, så jag får nog passa när det gäller att komma med konstruktiv kritik. Låten är i alla fall mycket stämningsfull och skulle fungera utmärkt till bilder/film.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jättefin låt 😏 Gillar när det långsamt stegras och sedan blommar ut vid 5:00. Kanske det kunde kunna komma något tidigare. Skulle också vara snyggt med ett gitarr solo som bryter sig loss vid 5:40.

Rockypop

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...