Jump to content
Annons

Jag vill ha nytt artistnamn


Nexustwins

Recommended Posts

Annons
  • Svar 77
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

men när jag gör egna alster då kallar jag mig Dj sound, tycker att det låtar mesigt.

Nej där har du fel. Det låter mäktigt. Speciellt om du gör trance och inte är DJ på riktigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

mäktigt hmm kanske men jag har trötnat jag vill ha et coolare namn till exempel "Dan-j" eller nått men nu är mitt riktiga namn Rasmus och Dan-j´s namn är jon. så skulle det vara Dan-r men han finns väll redan?

Link to comment
Dela på andra sajter

mäktigt hmm kanske men jag har trötnat jag vill ha et coolare namn till exempel "Dan-j" eller nått men nu är mitt riktiga namn Rasmus och Dan-j´s namn är jon. så skulle det vara Dan-r men han finns väll redan?

Ja det finns nog... Men DJ Sound har jag aldrig hört eller sett! Tror du kan vara ensam om det!

Link to comment
Dela på andra sajter

! - Min bor har starta tråden I MITT NAMN. Så kom i håg att det är min bror som vill byta namn! (Dj sound) på forumet.

Nej tyvärr, det är ditt namn som använts, du får stå till svars.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm lite stelt kanske 🙂 Jo jag producerar ju trance/techno det räknas väll också som dj.

öhm. Nej 😆

Vilken snubbe som helst har rätt att sätta Dj före vad som helst. Ska byta mitt vanlinga namn så fort jag får chansen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm lite stelt kanske 🙂 Jo jag producerar ju trance/techno det räknas väll också som dj.

öhm. Nej 😆

Vilken snubbe som helst har rätt att sätta Dj före vad som helst. Ska byta mitt vanlinga namn så fort jag får chansen.

haha. Rätt har man väl. Men ifall du har det i syfte av "DeeJaay" (Disc Jockey) så är det ju i fel syfte så länge man faktiskt inte spelar plattor på uteställen å så 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm lite stelt kanske 🙂 Jo jag producerar ju trance/techno det räknas väll också som dj.

öhm. Nej 😆

Vilken snubbe som helst har rätt att sätta Dj före vad som helst. Ska byta mitt vanlinga namn så fort jag får chansen.

haha. Rätt har man väl. Men ifall du har det i syfte av "DeeJaay" (Disc Jockey) så är det ju i fel syfte så länge man faktiskt inte spelar plattor på uteställen å så 😎

Vem säger att du inte kan spela en cd hemma ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm lite stelt kanske 😆 Jo jag producerar ju trance/techno det räknas väll också som dj.

öhm. Nej 😎

Vilken snubbe som helst har rätt att sätta Dj före vad som helst. Ska byta mitt vanlinga namn så fort jag får chansen.

haha. Rätt har man väl. Men ifall du har det i syfte av "DeeJaay" (Disc Jockey) så är det ju i fel syfte så länge man faktiskt inte spelar plattor på uteställen å så 😉

Vem säger att du inte kan spela en cd hemma ?

Isåfall är jag musikalstjärna när jag sjunger Sound of Music hemma. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm lite stelt kanske 😏 Jo jag producerar ju trance/techno det räknas väll också som dj.

öhm. Nej 😳

Vilken snubbe som helst har rätt att sätta Dj före vad som helst. Ska byta mitt vanlinga namn så fort jag får chansen.

haha. Rätt har man väl. Men ifall du har det i syfte av "DeeJaay" (Disc Jockey) så är det ju i fel syfte så länge man faktiskt inte spelar plattor på uteställen å så 😉

Vem säger att du inte kan spela en cd hemma ?

Isåfall är jag musikalstjärna när jag sjunger Sound of Music hemma. :rolleyes:

Så sant!

/DJVallhagen

Link to comment
Dela på andra sajter

mäktigt hmm kanske men jag har trötnat jag vill ha et coolare namn till exempel "Dan-j" eller nått men nu är mitt riktiga namn Rasmus och Dan-j´s namn är jon. så skulle det vara Dan-r men han finns väll redan?

Ja det finns nog... Men DJ Sound har jag aldrig hört eller sett! Tror du kan vara ensam om det!

Hahaha, vad i helsike.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaja skit i allt annat nu. Mitt artist namn var det den här tråden skulle handla om.  😆

Jag säger som jag brukar: Arne Weise Death Squad.

😆

Du gillar det inte?

Jojo..Har bara lite svürt att tänka mig det.

*sorry för de där ü:na jag är i tyskland.* - :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...