Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

hmm kan inte komma på nått. när jag gör låtar med min brossa kallar vi oss Nexustwins. men när jag gör egna alster då kallar jag mig Dj sound, tycker att det låtar mesigt.

Annons
  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted
men när jag gör egna alster då kallar jag mig Dj sound, tycker att det låtar mesigt.

Nej där har du fel. Det låter mäktigt. Speciellt om du gör trance och inte är DJ på riktigt.

Posted

mäktigt hmm kanske men jag har trötnat jag vill ha et coolare namn till exempel "Dan-j" eller nått men nu är mitt riktiga namn Rasmus och Dan-j´s namn är jon. så skulle det vara Dan-r men han finns väll redan?

Posted
mäktigt hmm kanske men jag har trötnat jag vill ha et coolare namn till exempel "Dan-j" eller nått men nu är mitt riktiga namn Rasmus och Dan-j´s namn är jon. så skulle det vara Dan-r men han finns väll redan?

Ja det finns nog... Men DJ Sound har jag aldrig hört eller sett! Tror du kan vara ensam om det!

Posted

! - Min bor har starta tråden I MITT NAMN. Så kom i håg att det är min bror som vill byta namn! (Dj sound) på forumet.

Posted
! - Min bor har starta tråden I MITT NAMN. Så kom i håg att det är min bror som vill byta namn! (Dj sound) på forumet.

Nej tyvärr, det är ditt namn som använts, du får stå till svars.

Posted
jag producerar ju trance/techno det räknas väll också som dj.

Ja precis!

Posted
Hmm lite stelt kanske 🙂 Jo jag producerar ju trance/techno det räknas väll också som dj.

öhm. Nej 😆

Vilken snubbe som helst har rätt att sätta Dj före vad som helst. Ska byta mitt vanlinga namn så fort jag får chansen.

Posted
Hmm lite stelt kanske 🙂 Jo jag producerar ju trance/techno det räknas väll också som dj.

öhm. Nej 😆

Vilken snubbe som helst har rätt att sätta Dj före vad som helst. Ska byta mitt vanlinga namn så fort jag får chansen.

haha. Rätt har man väl. Men ifall du har det i syfte av "DeeJaay" (Disc Jockey) så är det ju i fel syfte så länge man faktiskt inte spelar plattor på uteställen å så 😎

Posted

öhm. Nej 😆

haha. Rätt har man väl. Men ifall du har det i syfte av "DeeJaay" (Disc Jockey) så är det ju i fel syfte så länge man faktiskt inte spelar plattor på uteställen å så 😎

Vem säger att du inte kan spela en cd hemma ?

Posted
Hmm lite stelt kanske 😆 Jo jag producerar ju trance/techno det räknas väll också som dj.

öhm. Nej 😎

haha. Rätt har man väl. Men ifall du har det i syfte av "DeeJaay" (Disc Jockey) så är det ju i fel syfte så länge man faktiskt inte spelar plattor på uteställen å så 😉

Isåfall är jag musikalstjärna när jag sjunger Sound of Music hemma. 🙂

Posted
Hmm lite stelt kanske 😏 Jo jag producerar ju trance/techno det räknas väll också som dj.

öhm. Nej 😳

haha. Rätt har man väl. Men ifall du har det i syfte av "DeeJaay" (Disc Jockey) så är det ju i fel syfte så länge man faktiskt inte spelar plattor på uteställen å så 😉

Isåfall är jag musikalstjärna när jag sjunger Sound of Music hemma. :rolleyes:

Så sant!

/DJVallhagen

Posted

En DJ är en DJ är en DJ är en DJ. Man blir inte en DJ för att man producerar musik. Man blir heller inte musikproducent för att man är DJ..

DJ NURFEN! :rolleyes:

Posted

Ja det finns nog... Men DJ Sound har jag aldrig hört eller sett! Tror du kan vara ensam om det!

Hahaha, vad i helsike.

Posted

Jaja skit i allt annat nu. Mitt artist namn var det den här tråden skulle handla om. 😕

Posted (edited)
Jaja skit i allt annat nu. Mitt artist namn var det den här tråden skulle handla om.  😕

Jag säger som jag brukar: Arne Weise Death Squad.

Edited by Pluffo
Posted
Jaja skit i allt annat nu. Mitt artist namn var det den här tråden skulle handla om.  🙂

🙂

Posted
Jaja skit i allt annat nu. Mitt artist namn var det den här tråden skulle handla om.  🤪

😱

Du gillar det inte?

Posted

DR: Kitty Röntgen

Mr Slice

Posted
Jaja skit i allt annat nu. Mitt artist namn var det den här tråden skulle handla om.  😆

😆

Du gillar det inte?

Jojo..Har bara lite svürt att tänka mig det.

*sorry för de där ü:na jag är i tyskland.* - :rolleyes: