Nelerion Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 Carola - Evighet Alla har sĂ€kerligen hört lĂ„ten redan men lyssna noga pĂ„ vad som sĂ€gs under presentationen. "Jag Ă€r som bĂ€st under prĂ€st" đ SĂ„, nu kan ni fortsĂ€tta med det ni gjorde innan. Ja just det ja, sov gött !
musik (oregistrerad) Postat 15 mars 2006 Postat 15 mars 2006 Det finns tvĂ„ alternativ: 1) Antingen menar hon just det, d.v.s. under vĂ€gledning av en Guds företrĂ€dare. 2) Eller sĂ„ Ă€r det just Pekkas fantasi som lyser igenom. Han Ă€r ju som han Ă€r... đ :musik
Herr Q Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Tiden stÄr silla nÀr vi rör vid varandra... hmm... har man hört det för ut?? Och refrÀngen lÄter vÀlldigt mycket som "kom hem" med barbados...
Kiefz Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 đ± eller sĂ„ var det "Jag Ă€r som bĂ€st under press" .. =)
Pluffo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 (redigerat) Fast nu sa han ju faktiskt; "jag Ă€r som bĂ€st under press"...Men det kanske ni hörde đ Redigerat 17 mars 2006 av Pluffo
Light Head Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Pluffo, du Ă€r verkligen observant,, hur kan man höra sĂ„ fel som vi andra, det Ă€r ju du som har rĂ€tt... Det mĂ„ste vara sĂ„, men nĂ€r jag lyssnar, helt Ă€rligt! sĂ„ sĂ€ger Pecka "PrĂ€st". Inte ens med lite fantasi kan jag fĂ„ det till press. Givetvis menar han det, men det Ă€r inte det han sĂ€ger. đ
Pluffo Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Givetvis menar han det, men det Àr inte det han sÀger. Freudiansk felsÀgning? Fast han sÀger faktiskt press vÀldigt tydligt. Inget snack. Han bÄde sÀger och menar det. Jag Àr ledsen!
Nexustwins Postat 17 mars 2006 Postat 17 mars 2006 Pluffo, du Ă€r verkligen observant,, hur kan man höra sĂ„ fel som vi andra, det Ă€r ju du som har rĂ€tt... Det mĂ„ste vara sĂ„, men nĂ€r jag lyssnar, helt Ă€rligt! sĂ„ sĂ€ger Pecka "PrĂ€st". Inte ens med lite fantasi kan jag fĂ„ det till press. Givetvis menar han det, men det Ă€r inte det han sĂ€ger. đ Ja.. Pluffo har alltid rĂ€tt.
classic Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 Pluffo, du Ă€r verkligen observant,, hur kan man höra sĂ„ fel som vi andra, det Ă€r ju du som har rĂ€tt... Det mĂ„ste vara sĂ„, men nĂ€r jag lyssnar, helt Ă€rligt! sĂ„ sĂ€ger Pecka "PrĂ€st". Inte ens med lite fantasi kan jag fĂ„ det till press. Givetvis menar han det, men det Ă€r inte det han sĂ€ger. đ Ja.. Pluffo har alltid rĂ€tt. đ Ja, i detta fallet har han faktiskt det. Han sĂ€ger press.
Linus Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 Han sÀger press. Musiken i bakgrunden (hihaten) skapar kÀnslan av ett T som inte kommer frÄn Pekka.
KillwithSkill Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag SÄ, dÄ var det avklarat!
tyus Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag SĂ„, dĂ„ var det avklarat! đ Shysst Men hur vet vi att du bara dragit ner tempot? du kanske tog bort t:et i slutet?? hihi.. nejda.. Press helt klart đ
Thomas Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 Visst Àr pianointrot i lÄten vÀldigt likt pianointrot till "Det gör ont"?
Pluffo Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 (redigerat) Men hur vet vi att du bara dragit ner tempot? du kanske tog bort t:et i slutet?? Jag anar en konspiration. KillwithSkill, Ă€r du Carolas press(t)chef? đ Redigerat 18 mars 2006 av Pluffo
musik (oregistrerad) Postat 18 mars 2006 Postat 18 mars 2006 Gör er bedömning i trĂ„den "KvĂ€llens Melodifestival" under Ăvriga Ă€mnen....
mr_chess Postat 21 mars 2006 Postat 21 mars 2006 under presentationen sĂ„ sĂ€ger pekka heino "bĂ€st under press" men det lĂ„ter otydligt och kan tolkas som prĂ€st đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.