Jump to content
Annons

Va f-n gör man? :(


Drik

Recommended Posts

Jag har lite strul..

Beställde en grej på webhallen, men kom på senare att jag skrev fel gatuadress..

Jag ringde sedan både posten, brevbäraren och webhallen att jag skrivit fel adress.

Nu har det gått två veckor. Webhallen påstår att de inte har tagit emot någonting och brevbäraren har ingen aning, säger att den nog har skickats tillbaks (detta sa han förra veckan)..

Nu börjar jag bli arg och frustrerad.. man har ju liksom redan betalat 600 spänn för skiten..

Va ska jag göra? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Posten... Ett djävla skitställe... De har supit bort fler demoband för mig och mina vänner än jag vill kännas vid... Eller levererat de till..FEL adress 😄

Lite som busschaufförer dessa brevbärare.. Färgblinda, totalt utan omdöme eller lokalsinne UAAARRGGGHH!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om adressen är fel, så brukar det nog ligga i en månad innan det går tillbaks till avsändaren - men avsändaren kan (mot extra avgift förstås...) begära ändring av adressen, så att det skickas rätt, i stället för att gå i retur...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...