Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
đŸ˜±

De har nog missat lite annat.

Prova att bestĂ€lla en... 😉

FÄr bli pÄ faktura med postleverans. Besparar mig nöjet att dycka upp i butiken utan plÄnboken med en mick i handen.

Postat

De har rÀtt att Àndra priset om det blev fel. Konsumentköplagen. Men det finns nÄgot krav att man ska vara medveten att det Àr just felmÀrkt eller liknande. Orkar inte lÀsa det finstilta i lagboken nu.

Finns en liten chans att musikbörsen inte mÀrker nÄgot och skickar ivÀg mickrofonen + faktura, dock osannolikt. Men har en anekdot angÄende detta.

Var en som bestÀllde mÄÄÄnga telefoner pÄ telias hemsida för 234kr st nÀr det skulle stÄ 2340kr. Telia upptÀckte felet och vÀgra leverera till det priset.

Den dumme faan drar dÄ telia inför rÀtta. Efterssom han hade ett elektroniskt kvitto pÄ bestÀllningen. Men det var en sÄ komplicerad process att klicka bort abbonemang och liknande för att fÄ just det felmÀrkta priset sÄ rÀtten tyckte han var medveten om felet.

Sluta med att han fick betala samtliga rÀttegÄngskostnader. Vilket klipp

Postat

TÀnkte mest de sÄg roligt ut i pruduktlistan. ska pÄpeka bristen ist. sÄ att de kan rÀtta till det ifall de inte redan e pÄ gÄng.

Postat (redigerat)
TÀnkte mest de sÄg roligt ut i pruduktlistan. ska pÄpeka bristen ist. sÄ att de kan rÀtta till det ifall de inte redan e pÄ gÄng.

AlltsĂ„ jag hajar inte. För mig stĂ„r det att den kostar 5995:- ? 😆

Redigerat av lavrell
Postat

verkar vara ordnat nu. Tidigare stod det att med musikbörsendealen sÄ skulle den kossta 0kr.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.