Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag vill ju köra mitt gamla fina halion. Då kanske det blir strul. Då måste jag nog byta moderkort för att kunna uppgradera ram. Tråkigt.

Postat

512 ram räcker till SX 2 också!

Jag uppgraderade precis till 1024 men innan det så körde jag 512 och det funka utan några som helst problem! 🙂

Postat

Jag har kört med 512 ram och SX1 i drygt 3 år och inte varit med om en enda krasch! (Win XP Pro SP1)

Nu har jag förvisso inte kört Halion så hur pass mycket den käkar vet jag inte, men mitt system har varit ruskigt stabilt 😆

Postat

512 räcker mycket väl till både SX1 och SX2, SX3 däremot är en riktig resurs-gris o slukar allt som man kastar på den 😉

drloop (oregistrerad)
Postat

Drumkit from Hell... 750MB ett kit...

Undviker man sådana utsvävningar så klarar man sig.

JL

Madvikins (oregistrerad)
Postat

Hej.

Vi uppdaterade skoldatorn (Audiomaster med 512 MB ram) till SX3 och det flyter på alldeles utmärkt.

-Vi använder sällan samplingsbaserade vsti-er och det blir sällan tid för stora arr, men det är inga problem att spela in massor med audiospår mm.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.