Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Posted

Jag vill ju köra mitt gamla fina halion. DÄ kanske det blir strul. DÄ mÄste jag nog byta moderkort för att kunna uppgradera ram. TrÄkigt.

Posted

512 ram rÀcker till SX 2 ocksÄ!

Jag uppgraderade precis till 1024 men innan det sĂ„ körde jag 512 och det funka utan nĂ„gra som helst problem! 🙂

Posted

Jag har kört med 512 ram och SX1 i drygt 3 Är och inte varit med om en enda krasch! (Win XP Pro SP1)

Nu har jag förvisso inte kört Halion sĂ„ hur pass mycket den kĂ€kar vet jag inte, men mitt system har varit ruskigt stabilt 😆

Posted

512 rĂ€cker mycket vĂ€l till bĂ„de SX1 och SX2, SX3 dĂ€remot Ă€r en riktig resurs-gris o slukar allt som man kastar pĂ„ den 😉

Guest drloop
Posted

Drumkit from Hell... 750MB ett kit...

Undviker man sÄdana utsvÀvningar sÄ klarar man sig.

JL

Guest Madvikins
Posted

Hej.

Vi uppdaterade skoldatorn (Audiomaster med 512 MB ram) till SX3 och det flyter pÄ alldeles utmÀrkt.

-Vi anvÀnder sÀllan samplingsbaserade vsti-er och det blir sÀllan tid för stora arr, men det Àr inga problem att spela in massor med audiospÄr mm.