musik (oregistrerad) Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Hej! Jag såg nånstans att man kunde få sitt artistnamn tryckt på plektrum. Man skulle få prisuppgift om man frågade. Hmm...klockan är 23.18 fredag sen kväll nu och de har inte öppet, så är det någon som gjort detta? Var det dyrt, hur mycket? 😳 disk//:musik
osiris Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 Hej! Jag såg nånstans att man kunde få sitt artistnamn tryckt på plektrum. Man skulle få prisuppgift om man frågade. Hmm...klockan är 23.18 fredag sen kväll nu och de har inte öppet, så är det någon som gjort detta? Var det dyrt, hur mycket? 😳 disk//:musik Måste du ha dom tills imorrn då? Släng iväg ett mail... It won't kill ya to wait 😎 Skulle vara lite coolt att ha faktiskt... men jag har t-shirts med tryck istället 🙂
musik (oregistrerad) Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 (redigerat) Hej osiris! Nä... men... Nu har jag hittat det själv. Billigare än jag trodde. Ca. 400 SEK bara för 100 st!!! Trevligt! 😳 :musik Tillägg: PRISUPPGIFT Redigerat 10 mars 2006 av musik
MusicNixon Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 (redigerat) Kolla in Speldosan i Falkenberg också, The Poodles kan ju inte ha fel 😳 http://www.speldosan.se/ Redigerat 10 mars 2006 av MusicNixon
musik (oregistrerad) Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 ...dubbla priset och mindre antal färger att välja på där dock... Svart med guldtext är flashigt! 😳
osiris Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 ...dubbla priset och mindre antal färger att välja på där dock... Svart med guldtext är flashigt! 😎 Det ska vara ROSA för bövelen! 😳
MusicNixon Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 ...dubbla priset och mindre antal färger att välja på där dock... Svart med guldtext är flashigt! 😳 Jo, iofs. Frågan är om det är med moms eller inte. Göran ska ju ha mat på bordet.
musik (oregistrerad) Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 osiris... ja t-shirts som du har med tryck är ju också fräckt! Undrar vad sånt kostar? 😳
osiris Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 (redigerat) osiris... ja t-shirts som du har med tryck är ju också fräckt! Undrar vad sånt kostar? 😳 Det är väl inte så att man köper 100-stycken 😎 Jag har ett par för mig själv och några som ett par polare köpt... jag köper mina via www.lays.se Vet inte om det är billigt eller dyrt. Edit: ca 250:- för en t-shirt... har jag för mig 🙂 Redigerat 10 mars 2006 av osiris
musik (oregistrerad) Postat 10 mars 2006 Postat 10 mars 2006 TACK för tipset osiris!! Lays - ett företag från Sverige, där man kan få trycket på tröjor, men även på muggar, förkläden (!), pussel och allt möjligt... Vilken späckad store man kan göra på sin hemsida 😳😎 :musik
auto mode Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 (redigerat) Jag kör med http://www.intunegp.com/ grymt bra kvalitet på trycket. Lossnar inte det minsta hur mycket man än lirar med det. Finns skitsnygga pärlemofärgade också. Silver och guld tryck eller vanliga färger. Jag har endorsment pris så jag pröjsar ca 1 kr styck med eget dubbel sidigt tryck. fast det är nog rätt billigt annars också. Redigerat 14 mars 2006 av auto mode
martinm Postat 14 mars 2006 Postat 14 mars 2006 Jag använder inte plektrum. Ska jag måla mitt namn direkt på naglarna då?
musik (oregistrerad) Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Jag använder inte plektrum.Ska jag måla mitt namn direkt på naglarna då? Tatuera in det i pannan?? 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.