Jump to content
Annons

sitter du som en kvinna?


ThomasJ

Recommended Posts

Då min elak stol äri andra lägenheten sitter jag på en vanlig. Kompå mig själv att sitta med benen i kors som en kvinna. mkt bekvämt o sitta så, men då kommer frågan: Håller jag på att bli en kvinna? eller fins det fler som jag

?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)

Är din stol elak? Säg till på skarpen då!!

Själv skrevar jag som fan när jag sitter. Tar upp två säten på bussen därför.

Är inte det ett kvinnligt fenomen? Särade ben...

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar halvligga i stolen med fötterna på skrivbordet och tangentbord/keyboard i knät. Är det kvinnligt tro?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är din stol elak? Säg till på skarpen då!!

Själv skrevar jag som fan när jag sitter. Tar upp två säten på bussen därför.

Är inte det ett kvinnligt fenomen? Särade ben...

😄

haha

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Extra jobbigt blir det på alla konserter, flygresor och fotbollsmatcher, då jag måste lösa dubbla biljetter...

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

mkt bekvämt o sitta så, men då kommer frågan: Håller jag på att bli en kvinna? eller fins det fler som jag

För det första så kan jag garantera att du INTE håller på att bli en kvinna.. 😳

Vidare kan jag informera herrn om att det är slitage för knäna att sitta så där "kvinnligt".

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju rätt vanligt att sitta med benen i kors bland svenska män. Inget konstigt med det. Men det är nog dels en åldersgrej, dels en klassgrej. Bland whitetrash-ungdom här på vischan i Skaraborg funkar det nog mindre bra att sitta så. "If you're not holding a brewski, you might as well be wearing a dress".

Kanske går det i arv? Farsan har alltid suttit med benen i kors. Jag gör det också - åt samma håll dessutom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju rätt vanligt att sitta med benen i kors bland svenska män. Inget konstigt med det. Men det är nog dels en åldersgrej, dels en klassgrej. Bland whitetrash-ungdom här på vischan i Skaraborg funkar det nog mindre bra att sitta så. "If you're not holding a brewski, you might as well be wearing a dress".

Kanske går det i arv? Farsan har alltid suttit med benen i kors. Jag gör det också - åt samma håll dessutom.

😄 härligt:P

Link to comment
Dela på andra sajter

😳 Klart att du håller på att bli en kvinna 😆 Du kanske alltid har varit en men bara förnekat det hela. Ställ dig själv lite fler frågor.

Sitter du när du kissar också? Hmm, ja där ser du! Smink? Många "män" sminkar sig, du har väl sett indianer i en västern film och se bara på Kiss! Provar du kvinnokläder i hemlighet? Ser du på Big Brother? Längtar du efter mens? Älskar du speglar? Eller män?

Du kanske gillar att bära en axel eller handväska? Kläder i pastellfärger då? Sockriga drinkar på krogen? Pumps?

Å andra sidan kan du en massa mystiska handtecken, dricka rent, förneka ljusare färger än svart, svära, skjuta rakt, åka hoj, tala sanning, slåss utan att vifta, bära hängslen med värdighet samt kissa i kors alldeles själv, då är du en man! 😄😳

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

😆 Klart att du håller på att bli en kvinna 😆 Du kanske alltid har varit en men bara förenkat det hela. Ställ dig själv lite fler frågor.

Sitter du när du kissar också? Hmm, ja där ser du! Smink? Många "män" sminkar sig, du har väl sett indianer i en västern film och se bara på Kiss! Provar du kvinnokläder i hemlighet? Ser du på Big Brother? Längtar du efter mens? Älskar du speglar? Eller män?

Du kanske gillar att bära en axel eller handväska? Kläder i pastellfärger då? Sockriga drinkar på krogen? Pumps?

Å andra sidan kan du en massa mystiska handtecken, dricka rent, förneka ljusare färger än svart, svära, skjuta rakt, åka hoj, tala sanning, slåss utan att vifta, bära hängslen med värdighet samt kissa i kors alldeles själv, då är du en man! 😆:rolleyes:

😮 ....harkel.... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Jag kan inte sitta med benen i kors, jag är på tok för ovig. Fruktansvärt onaturlig sittställning. Visserligen är min kropp aningen speciell efter allt datorsittande. Jag får ont i ryggen när jag lägger mig ner eftersom den rätas ut 😏

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Då min elak stol äri andra lägenheten sitter jag på en vanlig. Kompå mig själv att sitta med benen i kors som en kvinna. mkt bekvämt o sitta så, men då kommer frågan: Håller jag på att bli en kvinna? eller fins det fler som jag

?

Det där är ju för farao ingenjörsställningen. Visste ni inte det? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är väldigt vackert med kvinnor som sitter så där vilande avmätt, men ändå med ett visst mått av spänning. Det ena benet vilande... avvaktande.. det andra spänt, kontrollerat, bärande tyngden av det vilande benet. Ställningen är feminin, döljer könet... avvisande men samtidigt med en emfas på att det är typiskt kvinnligt. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan inte sitta med benen i kors, jag är på tok för ovig. Fruktansvärt onaturlig sittställning. Visserligen är min kropp aningen speciell efter allt datorsittande. Jag får ont i ryggen när jag lägger mig ner eftersom den rätas ut 😆

/Majken

😆

Ajdå Majken, låter som typiska "Nörd-tecken" 😆

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...